Inspektor wojewódzki w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej.Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządza sprawozdania, analizy, statystyki z zakresu nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz monitoruje realizację zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej według zasad wynikających z kontroli zarządczej.
- Opracowuje materiały planistyczne oraz sprawozdania dotyczące budżetu wojewody w zakresie właściwości Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej.
- Opracowuje budżet zadaniowy oraz karty mierników dla Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej.
- Monitoruje wykorzystanie środków finansowych i dotacji budżetowych przekazywanych na zadania z zakresu administracji rządowej jednostkom samorządu terytorialnego oraz przygotowuje wnioski w sprawie zmian w budżecie.
- Przygotowuje harmonogramy przekazywania środków finansowych dla samorządu województwa i powiatów, w ramach udzielonych dotacji.
Warunki pracy:
• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów)
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji lub finansów lub księgowości lub geodezji
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, prawa geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość obsługi komputera w zakresie programu Excel na poziomie zaawansowanym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne, geodezyjne
- Znajomość programu komputerowego Quantum GIS
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin składania dokumentów: 21.04.2021
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
REKRUTACJA:
1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW www.szczecin.uw.gov.pl/ w zakładce „praca – wzory formularzy”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu.
Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,
Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.
3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem.
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 279 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym.
5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna.
Kontakt telefoniczny z wyłonionym do zatrudnienia kandydatem
Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW www.szczecin.uw.gov.pl/, w zakładce „Praca – wyniki naborów na wolne stanowiska w służbie cywilnej".