Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
15.08.2025 15 sierpnia 2025
Mając za sobą 10 lat tworzenia autorskich treści o ochronie środowiska, Teraz-Środowisko szuka nabywcy. W celu uzyskania wszelkich informacji prosimy o kontakt z administracją strony.

MOVE International Mobility Congress – znamy datę spotkania liderów elektromobilności

   Powrót       11 marca 2022       Planowanie przestrzenne       Artykuł promocyjny   
MOVE

Czwarta edycja Kongresu MOVE, wydarzenia poświęconego przyszłości branży motoryzacyjnej, odbędzie się 7 kwietnia 2022 roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Organizatorem projektu jest Grupa MTP we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Paliw Alternatywnych.

Przemysł motoryzacyjny zmienia się niezwykle dynamicznie. Ostatnie lata stawiają przed markami coraz to nowe wyzwania, dlatego konieczna jest nieustanna wymiana doświadczeń, która pozwoli skutecznie stawić im czoła. Platformą do takiej współpracy jest cykliczny MOVE International Mobility Congress, gromadzący liderów elektromobilności z różnych sektorów gospodarki. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele branży motoryzacyjnej, energetycznej oraz reprezentanci administracji publicznej i samorządów terytorialnych.

Kolejna, czwarta już odsłona Kongresu MOVE odbędzie się 7 kwietnia 2022 roku. Wydarzenie powróci do swojej stacjonarnej formuły i będzie częścią Poznań Motor Show – największych targów motoryzacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. MOVE International Mobility Congress to najważniejsza konferencja branżowa, jaka będzie miała miejsce podczas tego prestiżowego wydarzenia.

Wiodącymi tematami tegorocznej edycji Kongresu MOVE będzie elektromobilność, przyszłość motoryzacji oraz zagadnienia związane z ideą zrównoważonego transportu. Wydarzenie co roku gromadzi kilkuset profesjonalistów z całego łańcucha wartości w elektromobilności – ekspertów i praktyków rynku e-mobility, w tym przedstawicieli wiodących koncernów, administracji publicznej, organizacji branżowych i świata nauki.

- Kongres MOVE Mobility&Vehicle to doskonała okazja do spotkania się w gronie ekspertów i praktyków rynku zeroemisyjnego transportu oraz dyskusji o tym, w jaki sposób przygotować branżę na obecne i nadchodzące wyzwania oraz poprawić ubiegłoroczne wyniki sprzedaży pojazdów elektrycznych zarówno w 2022 r., jak i w kolejnych latach. Podczas konferencji szczegółowo omówimy aktualną sytuację w sektorze e-mobility, wiodące trendy i perspektywy na przyszłość, kreując debatę, prognozując kierunki rozwoju, a także wypracowując najlepsze rozwiązania rynkowe i legislacyjne – wymienia Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA, Wiceprezydent AVERE.

Czytaj: [Wywiad] 2022 rokiem przełomu na rynku e-mobility w Polsce? Wiele na to wskazuje

Cechą charakterystyczną Kongresu MOVE jest wielkowymiarowość poruszanej przez niego tematyki. W programie znajdują się liczne zagadnienia związane z rozwojem elektromobilności jak również przyszłości branży motoryzacyjnej.

Szeroki zakres tematyczny wzbogacany jest o ciekawe formy uczestnictwa. W trakcie trwania kongresu odbędą się aż cztery debaty. Każda z nich poświęcona zostanie wybranym aspektom:

  • Debata „Poland - MOVE emobility forward!” – czyli panel ekspertów o wyzwaniach rynku samochodów elektrycznych w Polsce,
  • AC, DC, HPC – struktura polskiego rynku ładowania w 2025 i 2030 roku - przedstawiający kierunki rozwoju i segmentacji rynku infrastruktury ładowania w Polsce,
  • eHDV - electric trucks on the horizon - przybliżający tematykę polskiego potencjału w segmencie elektryfikacji transportu ciężkiego,
  • Wszyscy jesteśmy elektromobilni - społeczny wymiar elektromobilności – eksperci poruszą temat świadomości społecznej w obszarze zrównoważonego transportu.

Powyższa lista to tylko niewielki wycinek tego, co czeka nas przy okazji tegorocznej edycji MOVE. Szczegółowa agenda wydarzenia dostępna jest już na stronie www.kongresmove.pl.

Źródło: MTP

Polecamy inne artykuły o podobnej tematyce:

Cel 55% redukcji emisji wymaga przyspieszenia. Ocena realizacji Europejskiego Zielonego Ładu (07 lutego 2025)Do 40 tys. zł na nowy samochód elektryczny. Nabór w nowym programie NFOŚiGW startuje 3 lutego br. (29 stycznia 2025)PEVO Index: Znaczny wzrost liczby punktów ładowania w 2024 r. (28 stycznia 2025)190 GW w SMR-ach do 2050 r. przy maksymalnym scenariuszu? IEA o energetyce jądrowej (24 stycznia 2025)Poluzowanie dla mniejszych miast, zaostrzenie dla większych. Nowa mobilność w samorządach (17 stycznia 2025)
©Teraz Środowisko - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikacja tekstów, zdjęć, infografik i innych elementów strony bez zgody Wydawcy są zabronione.
▲  Do góry strony