Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
04.12.2022 04 grudnia 2022

Zadbaj o ciepły dom – nowa edycja kampanii „DOBRY MONTAŻ”

   Powrót       03 listopada 2022       Planowanie przestrzenne       Artykuł promocyjny   
Zadbaj o ciepły dom – nowa edycja kampanii „DOBRY MONTAŻ”

Rosnące koszty energii i ogrzewania domów oraz mieszkań zimą spędzają sen z powiek wielu Polaków. Jeszcze bardziej na znaczeniu zyskują więc energooszczędne rozwiązania pozwalające na ograniczenie strat cennego ciepła z budynków. O tym, jak zadbać o ciepły dom, a jednocześnie o planetę, mówi nowa edycja organizowanej przez Związek POiD ogólnopolskiej kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”. Partnerami akcji są wiodące marki z rodzimej branży stolarki budowlanej.

Kampania społeczna „DOBRY MONTAŻ-Zadbaj o ciepły dom” to kontynuacja i rozwinięcie dotychczas prowadzonej kampanii „DOBRY MONTAŻ”, realizowanej przez Związek POiD od 2014 roku. Kolejne odsłony inicjatywy podejmują aktualne wyzwania związane z funkcjonowaniem branży budownictwa.

Nowa kampania podkreśla, że niezależnie od źródła ogrzewania, skuteczny sposób na ciepły dom i oszczędność energii stanowią: wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej na energooszczędne wyroby, z dobrym montażem. Te ciepłe wyroby pozwalają nam zużywać mniej drogiego gazu, węgla czy oleju opałowego. Jest to rozwiązanie zapewniające ograniczenie kosztów użytkowania domu nie tylko na najbliższą zimę, ale i przez kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Świadomie przeprowadzona termomodernizacja – z ciepłym produktami z recyklingu to czysty zysk dla nas, środowiska naturalnego i przyszłych pokoleń.

W ramach zaplanowanej na 12 miesięcy kampanii przewidziano szereg działań komunikacyjnych umożliwiających skuteczne dotarcie do odbiorców – przede wszystkim inwestorów indywidualnych, którzy budują lub remontują swoje domy i mieszkania, monterów na co dzień zajmujących się montażem wyrobów stolarki budowlanej, a także uczniów szkół branżowych uczących się sztuki dobrego montażu. Wiodącym elementem graficznym kampanii jest nowy Key Visual, nawiązujący do hasła „Zadbaj o ciepły dom”. Praktycznych porad i inspiracji na temat tego, jakie energooszczędne rozwiązania wybrać, jak je zamontować i jak zdobyć dofinansowanie na realizację inwestycji dostarczą natomiast artykuły publikowane w prasie i Internecie, a także blog na stronie internetowej akcji. Na stronie internetowej, oprócz solidnej porcji wiedzy, znajdzie się również galeria rekomendowanych produktów Partnerów oraz wyszukiwarka rekomendowanych punktów sprzedaży i montażu wyrobów stolarki budowlanej. Na wiosnę 2023 roku, w kilkunastu wybranych rozgłośniach radiowych będzie można zaś usłyszeć spot promujący kampanię. Przewidziano też realizację webinaru na temat aktualnej wersji programu „Czyste Powietrze” i zasad dofinansowania wymiany okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Wszystkie działania kampanii będzie można na bieżąco śledzić na fanpag'u akcji na Facebooku.

Partnerami kampanii „DOBRY MONTAŻ-Zadbaj o ciepły dom” są marki z polskiej branży stolarki budowlanej: FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, Krispol, Lahti Pro, Nyxon, Penosil, Porta, Proline, Selena, Soudal, Stalprodukt Zamość, WIŚNIOWSKI.

Patronat honorowy nad kampania objęła Fundacja na Rzecz Efektywnego Wykorzystania Energi, zaś patronat merytoryczny nad inicjatywą sprawuje Narodowa Agencja Poszanowania Energii. Patronami medialnymi kampanii są redakcje: Budnet.pl, Budowa.org, Budowlanematerialy.eu, Budownictwo.org, Budownictwo.co, „Buduj Energooszczędnie”, „Budujemy Dom”, „Dom Idealny”, Domszytynamiare.pl, Drzwi21.pl, Ekobudowanie.pl, „Ekspert Budowlany”, Kupdom.com.pl, „Kwartalnik OKNO”, „Ładny Dom”, Ladnydom.pl, „Manager Report”, „Monter Stolarki”, „Murator”, Muratorplus.pl, „Najciekawsze Projekty”, Obud.pl, Okna21.pl, Oknonet.pl, Pasywny-budynek.pl, „RBT Magazyn”, Receptynadom.pl, Stolarkabudowlana.eu, Stolarstwo.org, „Świat Szkła”, Teraz-srodowisko.pl, Wybudujemy.com.pl.

Strona internetowa kampanii: www.dobrymontaz.com

Źródło: POiD

Polecamy inne artykuły o podobnej tematyce:

Certyfikacja usuwania dwutlenku węgla. Propozycja nowych unijnych ram (01 grudnia 2022)Liczenie śladu węglowego kluczowe podczas renowacji budynków (29 listopada 2022)Realia pracy audytora energetycznego (28 listopada 2022)NFOŚiGW wspiera promocję recyklingu surowcowego opon (22 listopada 2022)Innowacje są kluczowe dla dekarbonizacji gospodarki (16 listopada 2022)
©Teraz Środowisko - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikacja tekstów, zdjęć, infografik i innych elementów strony bez zgody Wydawcy są zabronione.
▲  Do góry strony