
Inspektor w Departamencie Ochrony Radiologicznej

Ryzyko: Zagrożenia sanitarne, niebezpiczne substancje
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor Departament Ochrony Radiologicznej.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizuje i ocenia wnioski o paszport dozymetryczny oraz dokumentację przekazywaną do centralnego rejestru dawek oraz przygotowuje paszporty dozymetryczne w celu ich przedłożenia Prezesowi PAA
- uaktualnia dane w centralnym rejestrze dawek w celu udokumentowania stanu faktycznego oraz prowadzi korespondencję związaną z centralnym rejestrem dawek indywidualnych
- wykonuje zadania związane z obsługą Departamentu Ochrony Radiologicznej, w szczególności: przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, odbiera pocztę elektroniczną, odbiera, ewidencjonuje korespondencję (przychodzącą i wychodzącą), przygotowuje wysyłkę korespondencji celem zapewnienia właściwego obiegu korespondencji, przygotowuje dokumenty zlecone przez Dyrektora z zakresu właściwości departamentu, realizuje zobowiązania nałożone na PAA w wyniku wejścia w życie pakietu ustaw, tzw. „Konstytucji Biznesu”, informuje klientów o stanie realizacji spraw administracyjnych, których są stroną oraz o sposobie i trybie składania dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku o zezwolenie Prezesa PAA lub przy dokonywaniu zgłoszenia działalności
- przekazuje do CEIDG informacje o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwolenia
- porządkuje i przygotowuje w zakresie właściwości departamentu, dokumenty jawne w celu przekazania ich do archiwum zakładowego lub do brakowania, stosownie do postanowień obowiązującej w PAA instrukcji kancelaryjnej jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego
- pomaga w organizacji i obsługuje spotkania wewnętrzne i zewnętrzne w PAA, zamawia sale na spotkania, zapewnia zasoby niezbędne do organizacji spotkań
00-203 Warszawa ul. Bonifraterska 17
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie średnie
- Podstawowa umiejętność obsługi programu EZD – PUW (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
- Umiejętność współpracy
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy biurowej w administracji publicznej
- Przeszkolenie z zakresu sporządzania pism urzędowych
- Przeszkolenie - kurs archiwalny I stopnia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia ze sporządzania pism urzędowych
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - kurs archiwalny I stopnia
Termin składania dokumentów: 27.02.2023
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, opisy stanowisk pracy, zakresy czynności, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.
Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów niezbędnych na kolejny etap naboru.
Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
Państwowa Agencja Atomistyki
