
Specjalista ds. ochrony środowiska - Górny Śląsk

Zarządzanie środowiskiem: Doradztwo, audyty, consulting
Planowanie przestrzenne: Dźwięk, hałas i akustyka
Powietrze i klimat: Zanieczyszczenie powietrza (badania, monitoring)
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:- wykonywanie specjalistycznych analiz, ekspertyz oraz opracowań z zakresu ochrony środowiska,
- współudział w opracowywaniu raportów o oddziaływaniu na środowisko planowanych przedsięwzięć,
- nadzór nad zakładami przemysłowymi w zakresie kontroli przestrzegania przepisów prawa ochrony środowiska
- przeprowadzanie audytów zgodności z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska,
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony środowiska,
- prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska,
- naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
- współpraca z jednostkami kontroli oraz organami administracji samorządowej,
- udzielanie merytorycznych konsultacji oraz doradztwo z zakresu przestrzegania przez przedsiębiorców wymogów wynikających z przepisów dotyczących ochrony środowiska przez przedsiębiorców,
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu inżynierii środowiska, ochrona środowiska (studia stacjonarne/niestacjonarne i/lub podyplomowe, licencjat),
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym lub w firmie konsultingowej specjalizującej się w usługach z zakresu ochrony środowiska,
- dodatkowo atutem będzie znajomość zagadnień ochrony powietrza, umiejętność wykonywania analiz obliczeniowych wpływu emisji na stan zanieczyszczenia powietrza i/lub znajomość zagadnień gospodarki wodnościekowej,
- umiejętność opracowywania dokumentacji,
- mile widziana znajomość systemów zarządzania środowiskowego wg ISO 14001, EMAS,
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- prawo jazdy kat. B,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Power Point,
- mile widziana znajomość programów graficznych AutoCAD,
Oferujemy
- Będziesz rozwijać projekty lokalne i międzynarodowe,
- Będziesz sam organizować sobie czas i decydować gdzie i z kim się spotkasz,
- udostępnimy Ci narzędzia niezbędne do pracy,
- jeśli tylko Będziesz chcieć uczyć się, pomożemy Ci w rozwijaniu się,
- wizyta u lekarza nie będzie dla Ciebie problemem, bo będziesz mieć pakiet medyczny,
- Będziesz korzystać z nauki języka angielskiego,
Inne informacje
Szczególnie pożądane:- doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji z zakresu ochrony powietrza i/lub analiz akustycznych i/lub gospodarki wodnościekowej,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa ochrony środowiska obowiązujących w Polsce oraz unijnych, w szczególności dotyczących ocen oddziaływania na środowisko, ochrony powietrza, wpływu emisji hałasu na środowisko, gospodarki odpadami i opakowaniami oraz gospodarki wodnościekowej.
Wyślij swoją kandydaturę
(* Wymagane pola)Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
SQD ALLIANCE SP Z O.O.

SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy.
Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.
Zobacz nasze oferty pracy › Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.