Specjalista ds. wsparcia klienta
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: AIRLY
Numer referencyjny: Wsparcie Klienta 1
Data publikacji: 12 lutego 2021
Lokalizacja: Kraków - Małopolskie
Rodzaj umowy: -
Doświadczenie: -
Branże:
Powietrze i klimat: Zanieczyszczenie powietrza (badania, monitoring)
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Marketing, PR, komunikacja
Powietrze i klimat: Zanieczyszczenie powietrza (badania, monitoring)
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Marketing, PR, komunikacja
Opis stanowiska
- Prowadzenie aktywnej obsługi klienta i rozwiązywanie problemów
- Nadzór nad procesami dziejącymi się w zakresie obowiązków oraz prowadzenie ich ewidencji w CRMie
- Zbieranie i analiza feedbacku z prowadzonych procesów (wdrożonych ankiet, aplikacji mobilnych, platformy)
- Planowanie działań z klientami zagranicznymi ( terminowa wysyłka produktów, planowanie napraw i instalacji)
- Tworzenie pełnej dokumentacji dotyczącej kontaktu z klientem, zwrotów urządzeń, wysyłek
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Oczekujemy samodzielności, odpowiedzialności i inwencji w podejmowaniu działań
- Komunikatywność i otwartość w pracy zespołowej
- Cierpliwość i rzetelność w podejmowanych działaniach
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Wyślij swoją kandydaturę
AIRLY
Jesteśmy polską firmą, która działa na rynku od 2016 roku. Naszym celem jest zwiększenie świadomości na temat jakości powietrza, a przez to skuteczny wkład w rozwiązanie problemu zanieczyszczeń i poprawę jakości życia. Tworzymy najbardziej innowacyjne i skuteczne narzędzia służące do pomiaru jakości powietrza. W ciągu kilku lat, podjęliśmy współpracę z ponad 300 samorządami oraz wieloma firmami dzięki czemu udało nam się stworzyć największą sieć monitorującą jakość powietrza w Polsce. Łącznie od początku działalności zainstalowaliśmy ponad 4400 urządzeń, a nasze rozwiązania wdrożone są w 34 krajach na całym świecie.
Zobacz nasze oferty pracy ›