Dyrektor Biura Realizacji Kontraktów
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Opis stanowiska
Opis stanowiska:
• ustalanie i nadzorowanie harmonogramu prac;
• zapewnienie wykonalności zaplanowanych prac;
• kontrolowanie terminowej realizacji kolejnych etapów projektu;
• specyfikacja wymagań klientów wewnętrznych, zewnętrznych;
• negocjacje dotyczące wyceny przygotowania określonych prac w projekcie;
• kierowanie zespołem projektowym;
• współpraca z poszczególnymi działami zaangażowanymi w projekt, (alokacja i zarządzania zespołami wykonawczymi);
• współpraca z dostawcami i partnerami zewnętrznymi;
• kontrolowanie budżetu projektu;
• prowadzenia dokumentacji projektowej i poprojektowej;
• bieżące rozwiązywania problemów, analiza ryzyka oraz zarządzanie zmianą;
• organizacja i nadzór nad obowiązkami podległych zespołów, wsparcie merytoryczne, moderowanie aktywności i motywowanie pracowników;
• doskonalenie własnych kompetencji oraz podległego zespołu;
• reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i wewnętrznych;
• tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat procesów zarządzania projektami dla zarządu organizacji;
• uczestniczenie i nadzór w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania obszaru Biura Realizacji Kontraktów;
• zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, kodeksu etycznego, prawa pracy, procedur i regulaminów ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
• dbanie o wizerunek, mienie i dobrą reputację Firmy;
• raportowanie do Prezesa Zarządu;
• raportowanie wyników prac do Prezesa Zarządu i/lub Sponsora Projektu.
Wymagania
Profil Kandydata:
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku zarządczym (poziom wyższego szczebla) w obszarze zarządzania projektami;
- wykształcenie wyższe techniczne;
- kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami w standardzie TENSTEP;
- mile widziana znajomość różnych metodyk zarządzania projektami;
- znajomość PZP, wiedza na poziomie ogólnym z zakresu: ustawa prawo budowlane, znajomość regulacji prawnych na rynkach zagranicznych;
- znajomość narzędzi IT: System ERP, MS Office, pakiet Google;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1-C2;
- mile widziana znajomość innych języków obcych;
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, tworzenia standardów i procesów;
- wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie, interpersonalne oraz zarządzania rozbudowanym zespołem projektowym;
- umiejętność planowania budżetu, znajomość finansów i raportowania;
- umiejętność działania pod presją czasu i w zmiennym środowisku;
- silna orientacja na realizację zadań i osiągnięcie założonych celów;
- gotowość do podróży służbowych;
- prawo jazdy kat. B.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
Ekoenergetyka Polska S.A.
Firma Ekoenergetyka – Polska S.A. jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych na komercyjną skalę. Ekoenergetyka posiada własne know-how w zakresie tworzenia rozwiązań ładowania i poszukuje otwartych, kreatywnych osób do rozwoju, sprzedaży produktów i realizacji projektów na terenie całej Europy.