Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
21.10.2021 21 października 2021

Specjalista ds. obsługi klienta

Pracodawca: Ekoenergetyka Polska S.A. Numer referencyjny: 127655 Data publikacji: 05 października 2021 Lokalizacja: Zielona Góra - Lubuskie Rodzaj umowy: - Doświadczenie: - Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Handel i sprzedaż

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie zleceń serwisowych;
  • rejestrowanie zgłoszeń serwisowych w systemie zgłoszeń;
  • informowanie klienta o bieżącym statusie naprawy, planowanej wizycie serwisowej itp.;
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • aktywne monitorowanie stacji ładowania w dedykowanej aplikacji.

Wymagania

Profil Kandydata:

  • wykształcenie techniczne - mile widziane;
  • komunikatywna znajomość języka obcego: angielskiego lub niemieckiego lub hiszpańskiego lub francuskiego;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • wysokie umiejętności interpersonalne;
  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym 12-godzinnym.

Wyślij swoją kandydaturę

Aplikuj poprzez stronę Pracodawcy (Kliknij tutaj)

Ekoenergetyka Polska S.A.

Firma Ekoenergetyka – Polska S.A. jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych na komercyjną skalę. Ekoenergetyka posiada własne know-how w zakresie tworzenia rozwiązań ładowania i poszukuje otwartych, kreatywnych osób do rozwoju, sprzedaży produktów i realizacji projektów na terenie całej Europy.

Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony