Specjalista ds. obsługi procesu realizacji
Energia: Energetyka słoneczna
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
- przyjmowanie, nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń z zakresu problemów procesowania realizacji,
- obsługa klienta w procesie reklamacji i realizacji,
- umawianie ekip instalacyjnych i serwisowych,
- terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia.
Wymagania
Nasze wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta, min. 1 rok,
- znajomość problematyki reklamacji i gwarancji,
- umiejętność rozmów z trudnymi klientami,
- zdolności negocjacyjne,
- umiejętność redagowania pism,
- samodzielność i asertywność w działaniu,
- zdolność pracy pod presją czasu i otoczenia,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
Mile widziane
- zainteresowanie psychologią obsługi klienta,
- proekologiczny styl życia.
Oferujemy
To oferujemy
- program szkoleń technicznych z zakresu fotowoltaiki,
- pakiet benefitów- po okresie próbnym,
- stabilne zatrudnienie w wiodącej firmie w branży fotowoltaicznej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- profesjonalne i niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju i awansu.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
ESOLEO Sp. z o.o
Zespół ESOLEO tworzą pasjonaci. Dbamy o rozwój w trosce o środowisko. ZajmujeMY się instalacjami fotowoltaicznymi oraz oświetleniem od wielu lat. Nasze bogate doświadczenie gwarantuje profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych przez nas usług. W rozwoju wspierają nas nowe technologie.
Jesteśmy częścią Grupy Polsat, w skład której wchodzą m.in.: Cyfrowy Polsat, Polkomtel – operator sieci Plus, Telewizja Polsat, Netia oraz IPLA. Najbliższy okres to dynamiczny rozwój firmy i odstępności naszych usług. To my wyznaczamy standardy bezpieczeństwa i jakości na rynku fotowoltaicznym.
Entuzjastycznie patrzymy w ekologiczną przyszłość, którą sami tworzymy.
Dołącz do nas, wspieraj nasze działania na rzecz środowiska naturalnego i rozwoju, razem z nami wyznaczaj trendy i standardy nowoczesnych stylu życia.