Inspektor w Wydziale Uzgodnień i Zagospodarowania Przestrzennego
Planowanie przestrzenne: Architektura krajobrazu, zieleń miejska
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor w Wydziale Uzgodnień i Zagospodarowania Przestrzennego Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ujawnia w księgach wieczystych, ewidencji gruntów i budynków podziały nieruchomości, zmiany użytków, prawo własności na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanawia/wygasza prawo trwałego zarządu na rzecz nieruchomości będących we władaniu GDDKiA
- uczestniczy w kontrolach wykonawstwa, merytorycznych odbiorach i rozlicza zlecone roboty, w tym w zakresie inwestycji realizowanych w ramach programów rządowych (PBDK oraz PB 100 Obwodnic) wykonywanych przez podmioty zewnętrzne w ramach podpisanych umów
- bierze udział w opracowywaniu szczegółowych specyfikacji technicznych i istotnych warunków zamówienia dla celów przetargowych, w tym dotyczących inwestycji realizowanych w ramach programów rządowych (PBDK oraz PB 100 Obwodnic). Przygotowuje materiały w zakresie zawierania umów i przekazywania ich do Wydziału Zamówień Publicznych oraz weryfikuje i merytorycznie ocenia oferty składane w przetargach, a także bierze udział w radach technicznych w związku z regulacją stanów prawnych nieruchomości
- prowadzi zagadnienia dotyczące regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe różnych zarządców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spraw geodezyjnych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie GDDKiA
- okazuje granice w terenie i bierze udział w czynnościach geodezyjnych dotyczących pasów drogowych
- prowadzi ewidencję działek w zakresie prowadzonych spraw oraz nadzoruje prowadzenie ewidencji nieruchomości będących we władaniu GDDKiA
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca na tym stanowisku związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju, praca biurowa, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
03-808 Warszawa ul. Mińska 25Wymagania
Niezbędne:- Prawo jazdy kategorii B
- Wiedza z zakresu: ,,specustawy drogowej”, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo zamówień publicznych
- Umiejętność obsługi komputera, pakiet MS Office
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe w zakresie prawa, geodezji lub gospodarki nieruchomościami
- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w drogownictwie, budownictwie lub w administracji publicznej związanej z drogownictwem
- Przeszkolenie z zakresu: gospodarki nieruchomościami, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego
- znajomość zasad szacowania nieruchomości, umiejętność obsługi programu EWMAPA
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych
Termin składania dokumentów: 11.10.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.