Inspektor w Zespole Asfaltów i Mieszanek Mineralno - Asfaltowych
Środowisko naturalne, bioróżnorodność: Badania naukowe
Gospodarka odpadami: Składowanie, utylizacja
Zarządzanie środowiskiem: Oceny oddziaływania na środowisko
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor w Zespole Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych w Wydziale Technologii Oddziału GDDKiA w Olsztynie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonuje badania laboratoryjne lepiszczy, mieszanek mineralno - asfaltowych i warstw asfaltowych,
- Pobiera w terenie, transportuje i przygotowuje próby,
- Wspólnie z innymi członkami Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych analizuje wyniki przeprowadzonych badań laboratoryjnych lepiszczy, mieszanek mineralno-asfaltowych i warstw asfaltowych,
- Współpracuje z Nadzorem realizowanych przez Oddział zadań inwestycyjnych,
- Współuczestniczy przy wykonywaniu określonych wskazanych zadań realizowanych na innych stanowiskach pracy w Zespole,
- Przyjmuje, rejestruje oraz prawidłowo przechowuje a następnie likwiduje próby laboratoryjne.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
stres związany z działaniem pod presją czasu. Dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
możliwość pracy w godzinach nadliczbowych i w porze nocnej, zmianowej w okresie objazdów dróg i pełnienie dyżurów z ZUD,
obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
• Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
• Budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wymagania
Niezbędne:- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość ustawy o drogach publicznych oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
- Znajomość norm, wytycznych technicznych i metod badań w obszarze działalności zespołu,
- Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office,
- Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- Posiadanie wiedzy z zakresu technologii robót drogowych,
- Umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznych programów komputerowych,
- Znajomość normy Zarządzanie jakością – norma PN-EN ISO/IEC 17025.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów: 25.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.