Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
29.04.2024 29 kwietnia 2024

Specjalista w Wydziale Organizacji i Współpracy Międzynarodowej w Biurze Dyrektora Generalnego

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie Numer referencyjny: 136097 Data publikacji: 09 kwietnia 2024 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: - Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Zarządzanie jakością, certyfikaty, normy
Rolnictwo: Ogrodnictwo, sadownictwo

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Organizacji i Współpracy Międzynarodowej w Biurze Dyrektora Generalnego.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzi sprawy z obszaru kontroli zarządczej, w tym bierze udział w opracowaniu rocznego planu działalności GIOŚ i sprawozdania z jego realizacji oraz w przeprowadzeniu samooceny systemu kontroli zarządczej i w opracowaniu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej
  • Bierze udział w opracowaniu i monitoruje realizację rocznych planów działalności komórek organizacyjnych GIOŚ
  • Uczestniczy w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań systemowych, w tym z zakresu zarządzania ryzykiem oraz podejścia procesowego
  • Bierze udział w opracowaniu półrocznych planów pracy GIOŚ oraz sprawozdań z ich realizacji
  • Przygotowuje pisma, informacje i odpowiedzi do organów administracji i innych podmiotów zewnętrznych w przypadkach wymagających wkładu z kilku komórek organizacyjnych GIOŚ
  • Przygotowuje do publikacji informacje i dokumenty w zakresie realizowanych zadań na stronie intranetowej i na BIP GIOŚ
  • Bierze udział w redagowaniu i współtworzeniu, we współpracy z komórkami organizacyjnymi GIOŚ i wojewódzkimi inspektoratami ochrony środowiska Informacji o realizacji zadań Inspekcji Ochrony Środowiska
  • Bierze udział w realizacji zadań związanych z potrzebami statystyki publicznej

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


-  praca przy komputerze


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-  budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich


 



02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3 Warszawa

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach administracji publicznej w obszarze kontroli zarządczej
  • Znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej
  • Ogólna wiedza na temat resortu klimatu i środowiska
  • Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • Umiejętność posługiwania się aplikacjami Word, Excel, PowerPoint - MS Office
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie lub studia podyplomowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej lub kontroli zarządczej
  • Umiejętność obsługi narzędzi do opisywania, prezentacji i modelowania procesów w notacji BPMN

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub studia podyplomowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej lub kontroli zarządczej

Termin składania dokumentów: 16.04.2024
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

INNE INFORMACJE:


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Dokumenty można składać:


- w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ


- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń


Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.


 Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.


Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.


UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.


Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.


 


 

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Misją Inspekcji Ochrony Środowiska jest kontrola podmiotów gospodarczych, tak, by korzystanie ze środowiska odbywało się z poszanowaniem ogólnie przyjętych zasad i norm w tym zakresie, monitorowanie i ocena stanu środowiska oraz dostarczanie społeczeństwu i władzy publicznej informacji o środowisku.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony