Inspektor w Wydziale Geoportalu
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 24.06.2019
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Warszawa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Numer referencyjny: Ogłoszenie nr 49029 – inspektor IZ/G/5
Data publikacji: 10 czerwca 2019
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Administracja
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Administracja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor w Wydziale Geoportalu w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizuje prace związane z pełnieniem roli I i II linii wsparcia oraz współpracy i nadzoru nad II linią wsparcia dla systemów: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, serwerów katalogowych, API Geoportal.
- Realizuje prace związane z administracją i monitorowaniem systemów informatycznych: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, serwerów katalogowych, API Geoportal, w szczególności w ramach zapewnienia utrzymania rezultatów projektów POIG oraz POPC realizowanych w GUGiK.
- Realizuje prace związane z pełnieniem funkcji Administratora Systemów Informatycznych dla systemów: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, serwerów katalogowych, API Geoportal.
- Współpracuje z instytucjami, organami administracji publicznej oraz organizacjami międzynarodowymi przy eksploatacji oraz rozwijaniu systemów teleinformatycznych udostępniających Zasób, w tym w zakresie udostępniania i wykorzystania usług systemów: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy (UMM), Moduł SDI, narzędzi do metadanych, API Geoportal.
- Prowadzi repozytoria utworzone na potrzeby realizacji zadań Wydziału Geoportalu w narzędziach Jira i Confluence.
Warunki pracy:
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne, geodezyjne lub pokrewne
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- znajomość przepisów wykonawczych i technicznych związanych z dyrektywą INSPIRE,
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
- samodzielność, odpowiedzialność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie utrzymania części aplikacyjnej systemów informatycznych udostępniających dane przestrzenne
- Znajomość norm i standardów OGC, W3C, i ISO dotyczących udostępniania danych przestrzennych
- komunikatywność
- systematyczność, dokładność
- asertywność.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin składania dokumentów: 24.06.2019
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Warszawa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
Zobacz nasze oferty pracy › - Człowieka - wykwalifikowaną kadrę
- Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
- Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne