Specjalista w Wydziale Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
− Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
− praca na wysokości do 3 m
− praca w kurzu, w kontakcie z zagrzybionymi materiałami
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Warszawa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 24.10.2019
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
nagrody uznaniowe,
możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Numer referencyjny: 55579
Data publikacji: 11 października 2019
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prace związane z udostępnianiem informacji, danych i materiałów centralnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (czgik)
- prace związane z prowadzeniem ewidencji materiałów zasobu, rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- udzielanie informacji o materiałach stanowiących czgik oraz o sposobach i warunkach jego udostępniania
- prace związane z przetwarzaniem materiałów zasobu występujących w postaci nieelektronicznej do postaci elektronicznej
- prace związane z wdrażaniem systemów informatycznych związanych z prowadzeniem czgik
- prace związane z oceną przydatności użytkowej pzgik i ich wyłączaniem z zasobu
- przygotowywanie analiz, statystyk, sprawozdań związanych z zakresem powierzonych zadań, w tym informacji, opracowań i materiałów do publikacji, jak również wystąpień na konferencjach i seminariach
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
− Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
− praca na wysokości do 3 m
− praca w kurzu, w kontakcie z zagrzybionymi materiałami
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Warszawa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora publicznego w zakresie geodezji lub kartografii
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi w zakresie udostepnienia materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, wraz z aktami wykonawczymi
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- nastawienie na klienta - umiejętność tworzenia atmosfery profesjonalizmu i kreowania przyjaznego klimatu sprzyjającego dobrej komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość narzędzi do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemach teleinformatycznych
- komunikatywność
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin składania dokumentów: 24.10.2019
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
nagrody uznaniowe,
możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wyślij swoją kandydaturę
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
Zobacz nasze oferty pracy › - Człowieka - wykwalifikowaną kadrę
- Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
- Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne