Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
26.04.2024 26 kwietnia 2024

Starszy specjalista w Wydziale Państwowego Rejestru Granic i Powierzchni Jednostek Podziałów Terytorialnych Kraju

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii Numer referencyjny: 60113 Data publikacji: 24 stycznia 2020 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 3-5 lat Branże:
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista Wydział Państwowego Rejestru Granic i Powierzchni Jednostek Podziałów Terytorialnych Kraju, Departament Informacji o Nieruchomościach.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Czynności związane z aktualizacją danych w PRG w celu umożliwienia właściwego gromadzenia w nich, aktualizowania i udostępniania odpowiednich danych.
  • Czynności związane z kontrolą jakości i okresową weryfikacją PRG a także współpracuje z odbiorcami i dysponentami danych w celu zapewnienia odpowiedniej jakości danych.
  • Czynności związane z prowadzeniem ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA), w tym współpraca z użytkownikami aplikacji EMUiA, w celu zapewnienia realizacji tego zadania zgodnie z wymogami prawnymi.
  • Uczestnictwo w pracach komisji granicznych i grup technicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
  • Opiniowanie zgodności przebiegu granic jednostek podziałów terytorialnych kraju z przebiegiem określonym w PRG w celu dostarczenia informacji o poprawności materiałów kartograficznych
  • Nadzór nad utrzymaniem systemów dziedzinowych będących w kompetencjach wydziału a także uczestnictwo w pracach związanych z rozwojem tych systemów w celu zapewnienia odpowiedniej niezawodności i dostępności systemów
  • Uczestnictwo w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału oraz nadzór nad wykonywaniem tych zamówień w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych i standardów technicznych oraz przygotowywanie propozycji zmian prawnych, interpretacji prawnych oraz stanowisk GUGiK w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji, kartografii oraz systemów informacji przestrzennej.

Warunki pracy:
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych
  • Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy)
  • Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Praca w warunkach narażenia na stres
  • Wyjazdy służbowe
  • Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
  • dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość zagadnień dotyczących geodezji, PRG, EMUiA, ewidencji gruntów i budynków oraz systemów informacji przestrzennej
  • znajomość rozwiązań informatyczno-technologicznych dotyczących przetwarzania danych przestrzennych i opisowych
  • praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych. 5. Umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi oprogramowania GIS
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych oraz wystąpień publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z tworzeniem lub obsługą systemów informacji przestrzennej
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • komunikatywność, samodzielność
  • znajomość zagadnień związanych z architekturami systemów baz danych, hurtowniami danych i modelowaniem danych, utrzymaniem systemów
  • praktyczna znajomość metodyki zarządzania projektami

Oferujemy

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • nagrody uznaniowe,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
  • pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin składania dokumentów: 03.02.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
  • Człowieka  - wykwalifikowaną kadrę
  • Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
  • Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony