Starszy specjalista w Wydziale Państwowego Rejestru Granic i Powierzchni Jednostek Podziałów Terytorialnych Kraju
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 03.02.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Numer referencyjny: 60113
Data publikacji: 24 stycznia 2020
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista Wydział Państwowego Rejestru Granic i Powierzchni Jednostek Podziałów Terytorialnych Kraju, Departament Informacji o Nieruchomościach.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Czynności związane z aktualizacją danych w PRG w celu umożliwienia właściwego gromadzenia w nich, aktualizowania i udostępniania odpowiednich danych.
- Czynności związane z kontrolą jakości i okresową weryfikacją PRG a także współpracuje z odbiorcami i dysponentami danych w celu zapewnienia odpowiedniej jakości danych.
- Czynności związane z prowadzeniem ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA), w tym współpraca z użytkownikami aplikacji EMUiA, w celu zapewnienia realizacji tego zadania zgodnie z wymogami prawnymi.
- Uczestnictwo w pracach komisji granicznych i grup technicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
- Opiniowanie zgodności przebiegu granic jednostek podziałów terytorialnych kraju z przebiegiem określonym w PRG w celu dostarczenia informacji o poprawności materiałów kartograficznych
- Nadzór nad utrzymaniem systemów dziedzinowych będących w kompetencjach wydziału a także uczestnictwo w pracach związanych z rozwojem tych systemów w celu zapewnienia odpowiedniej niezawodności i dostępności systemów
- Uczestnictwo w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału oraz nadzór nad wykonywaniem tych zamówień w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości
- Opiniowanie projektów aktów prawnych i standardów technicznych oraz przygotowywanie propozycji zmian prawnych, interpretacji prawnych oraz stanowisk GUGiK w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji, kartografii oraz systemów informacji przestrzennej.
Warunki pracy:
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych
- Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy)
- Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- Praca w warunkach narażenia na stres
- Wyjazdy służbowe
- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
- dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość zagadnień dotyczących geodezji, PRG, EMUiA, ewidencji gruntów i budynków oraz systemów informacji przestrzennej
- znajomość rozwiązań informatyczno-technologicznych dotyczących przetwarzania danych przestrzennych i opisowych
- praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych. 5. Umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi oprogramowania GIS
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych oraz wystąpień publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z tworzeniem lub obsługą systemów informacji przestrzennej
- Zdolność analitycznego myślenia
- komunikatywność, samodzielność
- znajomość zagadnień związanych z architekturami systemów baz danych, hurtowniami danych i modelowaniem danych, utrzymaniem systemów
- praktyczna znajomość metodyki zarządzania projektami
Oferujemy
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- nagrody uznaniowe,
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
- pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin składania dokumentów: 03.02.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wyślij swoją kandydaturę
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
Zobacz nasze oferty pracy › - Człowieka - wykwalifikowaną kadrę
- Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
- Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne