
Specjalista ds. BHP

Zarządzanie przedsiębiorstwem: BHP
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:- realizacja polityki firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- prowadzenie spotkań i dokumentacji w języku angielskim,
- przeprowadzanie przeglądów stanowisk pracy oraz przestrzegania przepisów w tym zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- współpraca z nadzorem budowy w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
- rozwijanie na terenie budowy form popularyzacji BHP oraz wdrażanie dobrych praktyk,
- sporządzanie raportów dotyczących stanu BHP,
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy,
- realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.
Wymagania
Wymagania:- biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- minimum rok doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. BHP przy realizacji projektów budowlanych - warunek konieczny,
- umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji oraz szkoleń,
- znajomość systemu zarządzania BHP – ISO 45001/ OHSAS 18001 będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Oferujemy:- możliwość poszerzania doświadczenia oraz rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne),
- wsparcie zespołu oraz wewnętrzne szkolenia wdrażające na stanowisko,
- atrakcyjny pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, bilety do kina oraz do teatru, paczki dla dzieci),
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej Luxmed oraz karty Multisport.