Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
06.05.2024 06 maja 2024

Inspektor wojewódzki ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki Numer referencyjny: Oferta pracy WBZK-I/7 Data publikacji: 07 czerwca 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Ryzyko: Ubezpieczenia, zabezpieczenia przed ryzykiem, Zagrożenia naturalne, ochrona przeciwpowodziowa

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Realizowanie zadań z zakresu planowania cywilnego,
  • Opracowywanie materiałów popularyzacyjnych i dydaktycznych dotyczących zarządzania kryzysowego, zasad zachowania się w sytuacjach zagrożenia oraz nowych możliwości zastosowań informatycznych w procesie planowania cywilnego oraz wspomagania decyzyjnego,
  • Uczestniczenie w tworzeniu i utrzymaniu elektronicznych baz danych będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w szczególności części dotyczącej bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego,
  • Organizowanie konferencji, szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
  • Uczestniczenie w zapewnieniu funkcjonowania Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym w przygotowywaniu materiałów oraz dokumentowaniu jego prac.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa,
  • Praca w siedzibie urzędu,
  • Praca w terenie,
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • Praca na parterze,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Zainstalowana winda, możliwość poruszania się po budynku - utrudnienia w postaci schodków pomiędzy klatkami schodowymi, budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • Brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania kryzysowego,
  • Znajomość ustaw: o zgromadzeniach, Kodeks postępowania administracyjnego, o zarządzaniu kryzysowym,
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu działania rządowego centrum bezpieczeństwa,
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie planów ochrony infrastruktury krytycznej,
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad udziału pododdziałów i oddziałów sił zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej w zapobieganiu skutkom klęski żywiołowej lub ich usuwaniu,
  • Posiadanie prawa jazdy kat. "B",
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Umiejętność: obsługi komputera (Ms Office), skutecznej komunikacji, analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin składania dokumentów: 21.06.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3.560 zł
MUW zapewnia swoim pracownikom:
− stabilną i ciekawą pracę;
− regularnie wypłacane wynagrodzenie;
− dodatek stażowy;
− dodatkowe wynagrodzenie roczne;
− nagrody – w zależności od wyników pracy;
− możliwość rozwoju zawodowego;
− wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
− atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, dopłaty do działalności kulturalno-oświatowej lub sportowo-rekreacyjnej;
− korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
− możliwość udziału w aktywnościach sportowych (piłka nożna i tenis stołowy).
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail.
Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.
Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Mazowiecki Urząd Wojewódzki

Urząd wojewódzki stanowi aparat pomocniczy wojewody i realizuje zadania wynikające ze sprawowania przez wojewodę funkcji przedstawiciela Rządu na obszarze województwa oraz terenowego organu rządowej administracji ogólnej.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony