Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
06.05.2024 06 maja 2024

Starszy specjalista ds. finansów i zasobu w Wydziale Geodezji

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki Numer referencyjny: Oferta pracy WG-II/3/Z Data publikacji: 11 czerwca 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Geodezji.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzenie spraw związanych z nadzorem i monitorowaniem sposobu wykorzystywania dotacji celowych z budżetu państwa na zadania z zakresu administracji rządowej dotyczące geodezji i kartografii oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa zlecanych i realizowanych przez starostów i marszałka województwa,
  • Sporządzanie projektu rocznego harmonogramu wydatków budżetowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu geodezji i kartografii,
  • Opracowywanie materiałów planistycznych do projektu ustawy budżetowej w zakresie wydatków niezbędnych na finansowanie zadań z zakresu administracji rządowej dotyczące geodezji i kartografii i prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa oraz przygotowywanie analiz dotyczących tych zadań,
  • Przygotowywanie dokumentacji i opracowywanie materiałów dotyczących udostępniania i wykorzystania danych zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
  • Przygotowywanie, na wniosek starosty, opinii o przygotowaniu gminy do przejęcia zadań, na podstawie przepisów dotyczących geodezji i kartografii.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa,
  • Praca poza siedzibą urzędu, w terenie (kontrole, rozprawy administracyjne),
  • Zagrożenie korupcją,
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
  • Praca w siedzibie wydziału,
  • Praca na trzecim piętrze,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Pomieszczenie higieniczno–sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • Brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • Bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdów między piętrami, utrudnione poruszanie się po budynku (schody).

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych z zakresu przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office, MS Excel), współpraca w zespole, analityczne myślenie, skuteczna komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne, administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze,
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansów.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin składania dokumentów: 14.06.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3.200 zł
MUW zapewnia swoim pracownikom:
− stabilną i ciekawą pracę;
− regularnie wypłacane wynagrodzenie;
− dodatek stażowy;
− dodatkowe wynagrodzenie roczne;
− nagrody – w zależności od wyników pracy;
− możliwość rozwoju zawodowego;
− wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
− atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, dopłaty do działalności kulturalno-oświatowej lub sportowo-rekreacyjnej;
− korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
− możliwość udziału w aktywnościach sportowych (piłka nożna i tenis stołowy).
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail.
Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.
Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Mazowiecki Urząd Wojewódzki

Urząd wojewódzki stanowi aparat pomocniczy wojewody i realizuje zadania wynikające ze sprawowania przez wojewodę funkcji przedstawiciela Rządu na obszarze województwa oraz terenowego organu rządowej administracji ogólnej.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony