Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
03.05.2024 03 maja 2024

Specjalista ds. funduszy europejskich

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: DFE-61 Data publikacji: 05 grudnia 2017 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Wsparcia Systemu w Departamencie Funduszy Europejskich.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Pełnienie funkcji Administratora Merytorycznego (AM IP) systemu teleinformatycznego SL2014 w instytucji pośredniczącej
  • Realizowanie zadań związanych z zapewnieniem zgodności z obowiązującym prawem zasad dotyczących przetwarzania danych osobowych
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów w ramach dostępnych narzędzi sprawozdawczych
  • Identyfikowanie i zarządzanie uprawnieniami użytkowników SL2014 w instytucji pośredniczącej w zakresie obowiązków administratorów merytorycznych – nadawania, zmian i wygaśnięcia uprawnień
  • Przygotowywanie i aktualizacja procedury w zakresie zadań związanych z systemem informatycznym, przetwarzaniem danych osobowych w instytucji pośredniczącej oraz weryfikowanie poprawności procedur w tym zakresie w instrukcjach wykonawczych instytucji wdrażającej
  • Prowadzenie szkoleń, udzielanie informacji pracownikom instytucji pośredniczącej, instytucji wdrażającej i beneficjentom w zakresie funkcjonowania SL2014 i jego użytkowania
  • Branie udziału w przygotowywaniu informacji kwartalnych oraz sprawozdań z realizacji POIiŚ sektor energetyka
  • Branie udziału w przygotowywaniu opinii i stanowisk do projektów dokumentów związanych z programowaniem na okres 2014-2020 oraz w pracach nad tymi dokumentami

Warunki pracy:
  • praca przy komputerze,
  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: III piętro,
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy,
  • windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy,
  • budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z funduszami UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość zasad funkcjonowania UE
  • Znajomość przepisów prawa UE i krajowego w zakresie funduszy unijnych, w tym ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz tzw. „ustawy wdrożeniowej”
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość tematyki związanej z pomocą publiczną
  • Znajomość wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego
  • Znajomość Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 oraz 2014-2020
  • Umiejętność obsługi Krajowego Systemu Informatycznego (SIMIK 07-13) i SL2014
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne, obejmujące zagadnienia dotyczące środków UE
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej

Termin składania dokumentów: 14.12.2017
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-88-13 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony