Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
WiÄ™cej  ›
02.05.2024 02 maja 2024

Specjalista ds. POIiÅš

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: DFE- 60 Data publikacji: 05 grudnia 2017 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Finansowym i Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Weryfikowanie i potwierdzanie poÅ›wiadczeÅ„ i deklaracji wydatków oraz deklaracji zarzÄ…dczych i rocznych zestawieÅ„ wydatków sporzÄ…dzanych przez instytucje wdrażajÄ…ce w ramach POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020
  • SporzÄ…dzanie zbiorczych poÅ›wiadczeÅ„ i deklaracji wydatków oraz zbiorczych deklaracji zarzÄ…dczych i rocznych zestawieÅ„ wydatków w ramach POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020 w zakresie wydatków instytucji wdrażajÄ…cych beneficjentów projektów pozakonkursowych, systemowych, konkursowych i pomocy technicznej
  • Przygotowywanie projektu budżetu instytucji poÅ›redniczÄ…cej oraz harmonogramu wydatkowania uzyskanych Å›rodków
  • Przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognozy pÅ‚atnoÅ›ci w ramach POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020.
  • Prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z wydawaniem instytucji wdrażajÄ…cej upoważnieÅ„ do wydawania zgody na dokonywanie pÅ‚atnoÅ›ci dla beneficjentów na podstawie wystawionych zleceÅ„ pÅ‚atnoÅ›ci do BGK oraz monitorowanie realizacji pÅ‚atnoÅ›ci na rzecz beneficjentów
  • Przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognoz pÅ‚atnoÅ›ci w ramach POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020 oraz przygotowywanie opracowania w zakresie wykorzystania Å›rodków finansowych we wdrażanym POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020, a takaże POPT 2014-2020
  • Przygotowywanie okresowych zestawieÅ„ wydatków w ramach nadzorowanych dziaÅ‚aÅ„
  • Prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z zapytaniami kierowanymi przez instytucjÄ™ wdrażajÄ…cÄ… i beneficjentów w zakresie prawidÅ‚owoÅ›ci rozliczeÅ„ finansowych w POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020
  • Przygotowywanie propozycji zmian oraz wprowadzanie ich w przyjÄ™tych zasadach rozliczeÅ„
  • Kontrolowanie realizacji wdrażanych dziaÅ‚aÅ„ w instytucjach wdrażajÄ…cych oraz uczestniczenie, jako czÅ‚onek zespoÅ‚u kontrolujÄ…cego, w przeprowadzaniu kontroli projektów na miejscu ich realizacji, za wyjÄ…tkiem projektów pomocy technicznej
  • Opiniowanie dokumentów programowych (w tym dokumentów w jÄ™zyku angielskim), wytycznych, aktów prawnych zwiÄ…zanych z problematykÄ… Narodowego Planu Rozwoju, Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, funduszy strukturalnych i Funduszu SpójnoÅ›ci w ramach POIiÅš 2007-2013 i 2014-2020
  • Prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z pozyskiwaniem Å›rodków na realizacjÄ™ pogramów, w tym weryfikowanie i skÅ‚adanie wniosków o Å›rodki z rezerwy celowej budżetu paÅ„stwa oraz skÅ‚adanie zapotrzebowania na Å›rodki europejskie

Warunki pracy:
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy sÅ‚użbowe,
  • Stres zwiÄ…zany z obsÅ‚ugÄ… bardzo dużych kwot finansowych, z kontrolami przeprowadzanymi przez uprawnione instytucje oraz ze wspóÅ‚uczestnictwem w kontrolach w instytucjach wdrażajÄ…cych i w miejscach realizacji projektów,
  • Praca przy komputerze,
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: III piÄ™tro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych: wejÅ›cie do budynku jest utwardzone z wkÅ‚adem antypoÅ›lizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylniÄ™ i transporter przyschodowy,
  • Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadajÄ…ce przyciski sterujÄ…ce umożliwiajÄ…ce odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizacjÄ™ dźwiÄ™kowÄ… oraz niektóre- syntezator mowy,
  • Budynek może stwarzać problemy dla osób niepeÅ‚nosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • WyksztaÅ‚cenie: wyższe
  • 2 lata doÅ›wiadczenia zawodowego w pracy zwiÄ…zanej z planowaniem, monitoringiem i zmianami budżetu paÅ„stwa lub
    z weryfikacjÄ… poÅ›wiadczeÅ„ i deklaracji wydatków
  • Znajomość jÄ™zyka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie poÅ›wiadczenia bezpieczeÅ„stwa dostÄ™pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulÄ… „tajne” lub zgoda na poddanie siÄ™ procedurze sprawdzajÄ…cej
  • Znajomość zagadnieÅ„ dotyczÄ…cych funduszy strukturalnych, w szczególnoÅ›ci w zakresie EFRR i Funduszu SpójnoÅ›ci
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowoÅ›ci, o zasadach prowadzenie polityki rozwoju, o Narodowym Planie Rozwoju, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójnoÅ›ci, finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
  • Znajomość rozporzÄ…dzeÅ„ i wytycznych regulujÄ…cych rozliczanie Å›rodków zwiÄ…zanych z realizacjÄ… programów operacyjnych
  • UmiejÄ™tność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z peÅ‚ni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyÅ›lne przestÄ™pstwo lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • WyksztaÅ‚cenie: wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu zarzÄ…dzania projektami finansowanymi
    z funduszy strukturalnych UE
  • 1 rok doÅ›wiadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • Znajomość jÄ™zyka angielskiego na poziomie C1
  • UmiejÄ™tność obsÅ‚ugi Krajowego Systemu Informatycznego oraz SL2014
  • UmiejÄ™tność obsÅ‚ugi portalu komunikacyjnego BGK-ZLECENIA

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Å»yciorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie wyksztaÅ‚cenia
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nianie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie doÅ›wiadczenia zawodowego (Å›wiadectwa pracy i/lub zaÅ›wiadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopia poÅ›wiadczenia bezpieczeÅ„stwa dostÄ™pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulÄ… „tajne” lub zgoda na poddanie siÄ™ procedurze sprawdzajÄ…cej
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzajÄ…cego wyższe wyksztaÅ‚cenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesÅ‚anie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • OÅ›wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • OÅ›wiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • OÅ›wiadczenie o korzystaniu z peÅ‚ni praw publicznych
  • OÅ›wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyÅ›lne przestÄ™pstwo lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego niepeÅ‚nosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzajÄ…cych skorzystać z pierwszeÅ„stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdÄ… siÄ™ w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania dodatkowego w zakresie wyksztaÅ‚cenia
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania dodatkowego w zakresie doÅ›wiadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego znajomość jÄ™zyka angielskiego na poziomie C1

Termin skÅ‚adania dokumentów: 14.12.2017
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urzÄ…d jest pracodawcÄ… równych szans i wszystkie aplikacje sÄ… rozważane z równÄ… uwagÄ… bez wzglÄ™du na pÅ‚eć, wiek, niepeÅ‚nosprawność, rasÄ™, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zwiÄ…zkowÄ…, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacjÄ™ seksualnÄ… czy też jakÄ…kolwiek innÄ… cechÄ™ prawnie chronionÄ….
Do skÅ‚adania dokumentów zachÄ™camy również osoby niepeÅ‚nosprawne, które speÅ‚niajÄ… wymagania okreÅ›lone w niniejszym ogÅ‚oszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane (liczy siÄ™ data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzÄ™du). Kandydaci/kandydatki proszeni sÄ… o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki speÅ‚niajÄ…cy wymagania formalne okreÅ›lone w ogÅ‚oszeniu poinformowani zostanÄ… telefonicznie lub pocztÄ… elektronicznÄ… o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostanÄ… zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-83-85 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalnÄ… publikacjÄ…

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urzÄ…d administracji rzÄ…dowej obsÅ‚ugujÄ…cy ministra wÅ‚aÅ›ciwego do spraw dwóch dziaÅ‚ów administracji rzÄ…dowej: energia i gospodarka zÅ‚ożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony