Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
26.04.2024 26 kwietnia 2024

Starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: BKS-37 Data publikacji: 20 czerwca 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Przemysł i inżynieria: Informatyka, systemy przesyłu danych
Zarządzanie środowiskiem: Administracja

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Komunikacji Elektronicznej i Informacji Publicznej w Biurze Komunikacji Społecznej.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Inicjowanie działań w obszarze komunikacji wewnętrznej i informowanie o nich w ramach dostępnych środków i kanałów informacji,
  • Monitorowanie i publikowanie treści na stronach internetowych, intranetowych oraz w BIP,
  • Opracowywanie i projektowanie struktur nowych podstron internetowych ME, intranetowych i BIP oraz prowadzenie prac, których celem jest rozwój graficzny i funkcjonalny serwisu intranetowego i BIP, a także współpraca ze studiami graficznymi w zakresie pozyskiwania grafik,
  • Przygotowywanie i publikowanie materiałów informacyjnych na stronach internetowych, intranetowych oraz w BIP ME a także moderowanie i zatwierdzanie materiałów informacyjnych przygotowywanych do publikacji na stronach intranetowych, internetowych oraz w BIP,
  • Prowadzenie działań, których celem jest poszerzenie zasobu informacyjnego Intranetu, strony internetowej oraz BIP,
  • Prowadzenie działań związanych z przygotowywaniem odpowiedzi na zapytania w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • Uczestniczenie w realizacji projektu integracji stron rządowych GOV.PL oraz współpraca z innymi urzędami w tym zakresie.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa przy komputerze,
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Stres związany z pracą pod presją czasu i reprezentowaniem biura w spotkaniach roboczych z przedstawicielami zewnętrznych podmiotów,
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: II piętro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • Wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy,
  • Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy,
  • Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego pracy związanej z prowadzeniem serwisów internetowych lub z komunikacją zewnętrzną ,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Orientacja w aktualnych zagadnieniach z zakresu energii i gospodarki złożami kopalin oraz tematyki gospodarczej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • Wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • Znajomość systemów do zarządzania serwisami internetowymi,
  • Znajomość zasad zarządzania treścią w portalach internetowych,
  • Znajomość programów graficznych i do tworzenia stron internetowych,
  • Umiejętność korzystania z zasobów Internetu,
  • Znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej
  • Umiejętność pisania i analizowania tekstów informacyjnych,
  • Umiejętność pracy koncepcyjnej,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe administracja z elementami prawa lub komunikacja społeczna,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w urzędach administracji publicznej lub w organizacjach pozarządowych lub w biurze prasowym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Umiejętność posługiwania się językiem programowania html i/lub php,
  • Znajomość systemu CMS Drupal,
  • Umiejętność tworzenia grafik i pracy ze zdjęciami.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Termin składania dokumentów: 02.07.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-82-02 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony