Specjalista w Biurze Prasowym
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 28.02.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583-88-49.
Pracodawca: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Numer referencyjny: BP-1/18
Data publikacji: 15 lutego 2018
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Biurze Prasowym.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w obszarze spraw związanych z działalnością prasową, w tym: opracowywanie planu zamówień publicznych na potrzeby komórki organizacyjnej, przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy, nadzorowanie wykonania umowy i przeprowadzenie odbioru przedmiotu umowy,
- prowadzenie spraw organizacyjnych komórki organizacyjnej w zakresie działalności Biura Prasowego, w tym: opracowywanie zbiorczych informacji, statystyk, sprawozdań, analiz dotyczących pracy komórki organizacyjnej, przedkładanie propozycji zmian i usprawnień w zakresie procedur i sposobów realizacji zadań będących we właściwości komórki organizacyjnej, uzgadnianie projektów upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez członków Kierownictwa,
- obsługa korespondencji i dokumentacji, w tym: kompletowanie/weryfikowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dyrekcji komórki organizacyjnej oraz członków Kierownictwa, sporządzanie projektów pism/odpowiedzi na korespondencje, ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, analiza i dekretacja korespondencji przychodzącej, rozdzielanie zadekretowanej korespondencji pomiędzy komórki organizacyjne oraz pracowników komórki organizacyjnej, monitorowanie statusu i sposobu załatwienia spraw wynikających z korespondencji przychodzącej, pozyskiwanie podpisu elektronicznego, przyjmowanie i nadawanie telefaksów oraz poczty elektronicznej, przygotowywanie skanów/kopii dokumentów na zlecenie dyrekcji komórki organizacyjnej/członków Kierownictwa, gromadzenie/przechowywanie/udostępnianie aktów normatywnych i innych dokumentów,
- organizowanie spotkań dla komórki organizacyjnej oraz członków Kierownictwa, w tym: przygotowywanie materiałów będących przedmiotem rozpatrzenia podczas posiedzeń, spotkań, narad, etc., monitorowanie stanu realizacji ustaleń podjętych podczas posiedzeń, spotkań, narad, etc., rezerwowanie sal konferencyjnych, cateringu, etc., obsługa gości, interesantów,
- zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe i spożywcze na potrzeby Biura Prasowego, w tym: przygotowywanie zamówień na prasę i publikacje, rozprowadzanie prasy i dzienników urzędowych, zapewnianie zaopatrzenia w niezbędny sprzęt teleinformatyczny (m.in. komputery, telefony, drukarki, etc.), zapewnianie zaopatrzenia w niezbędne materiały biurowe i spożywcze,
- prowadzenie wskazanych spraw osobowych pracowników Biura Prasowego, w tym: rejestrowanie obecności pracowników oraz prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i służbowych w czasie pracy, prowadzenie zbiorczego planu urlopów pracowników, organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych (delegacje krajowe i zagraniczne),
- prowadzenie terminarzy i kontaktów dyrektora Biura Prasowego, w tym: prowadzenie i monitorowanie terminarzy spotkań dyrektora komórki organizacyjnej, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komórki organizacyjnej w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora i pracowników komórki organizacyjnej, prowadzenie kontaktów teleadresowych osób i instytucji, z którymi współpracuje komórka organizacyjna,
- sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie właściwości Biura Prasowego, w tym: określanie celów do realizacji, uczestniczenie w sporządzaniu planu działalności dla kierowanych przez Ministra działów administracji rządowej, planowanie zadań w perspektywie długookresowej, identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem na poziomie komórki organizacyjnej, monitorowanie elementów kontroli zarządczej, dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej, sporządzanie oświadczenia cząstkowego o stanie kontroli zarządczej.
Warunki pracy:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- działanie pod presją czasu,
- wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations
- Umiejętność redagowania tekstów
- Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
- Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Rzetelność
- Umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem
- Obsługa komputera w zakresie MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Znajomość zagadnień w zakresie działów administracji rządowej: rybołówstwo, gospodarka morska, gospodarka wodna i żegluga śródlądowa
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 28.02.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583-88-49.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej odpowiada za krajową gospodarkę morską, rybołówstwo i żeglugę śródlądową.
Zobacz nasze oferty pracy ›