Główny specjalista w Wydziale Kontroli POIiŚ
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 16.06.2021
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Pracodawca: Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Numer referencyjny: 79038
Data publikacji: 01 czerwca 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje, Prawo i przepisy
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje, Prawo i przepisy
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Kontroli POIiŚ w Biurze Kontroli i Audytu.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kieruje zespołem kontrolującym i przeprowadza kontrole: na miejscu realizacji projektu w tym kontrole pomocy technicznej, procedur zawierania umów, kontrole na zakończenie, kontrole trwałości u beneficjentów oraz kontrole systemowe w podległych IW zgodnie z planem kontroli oraz przeprowadza kontrole doraźne,
- Sporządza i podpisuje informacje pokontrolne, opracowuje zalecenia pokontrolne, wprowadza dane do systemów informatycznych i rejestru kontroli, przedkłada Instytucji Zarządzającej (IZ) informacje pokontrolne oraz archiwizuje dokumentację z kontroli,
- Przeprowadza weryfikację kontroli oraz przegląd jakości Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wykonywanych
- Monitoruje i weryfikuje przy pomocy rejestru kontroli stopień realizacji przez beneficjentów i Instytucje Wdrażające POIiŚ wydanych zaleceń pokontrolnych,
- Bierze udział w pracach związanych z przygotowaniem, aktualizacją i zatwierdzaniem instrukcji wykonawczych IP oraz IW w zakresie dotyczącym zadań komórki,
- Kieruje zespołem kontrolującym i przeprowadza kontrole: kontroli dotacji celowych udzielonych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna (POPT),
- Opiniuje projekty aktów prawnych, dokumentów (w tym także dokumentów w języku angielskim) oraz wytycznych w ramach PO IiŚ 2007-2013 i 2014-2020 dotyczących kontroli.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- Zagrożenie korupcją,
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca na I piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości),
- Praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem,
- W trakcie reprezentowania urzędu oraz podczas wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
Wymagania
Niezbędne:- Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych albo 1,5 roku w obszarze kontroli instytucji zaangażowanych we wdrażanie funduszy europejskich lub beneficjentów programów współfinansowanych ze środków europejskich,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności,
- Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020,
- Znajomość wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie kontroli,
- Znajomość rozporządzeń wspólnotowych dla perspektywy finansowej 2007-2013 i 2014-2020,
- Komunikacja,
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- Współpraca,
- Myślenie analityczne,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu,
- W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień geologicznych kat. VI lub VII.
Termin składania dokumentów: 16.06.2021
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
- Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.
- Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
- Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu i Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Ministerstwo Klimatu i Środowiska, poprzez współtworzenie polityki państwa, troszczy się o środowisko w Polsce i na świecie oraz wpływa na długofalowy, realizowany z poszanowaniem przyrody i praw człowieka rozwój kraju tak, aby uwzględnić potrzeby zarówno współcześnie żyjących ludzi, jak i przyszłych pokoleń.
Zobacz nasze oferty pracy ›