Naczelnik wydziału w Wydziale Koordynacji i Nadzoru
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe (do 5 razy w roku – udział w targach, konferencjach branżowych), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, windy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) oraz w budynku „B” (parter), praca w pokoju wieloosobowym, praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.
00-507 Warszawa Plac Trzech Krzyży 3/5
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 05.07.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Numer referencyjny: 79803
Data publikacji: 17 czerwca 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: naczelnik wydziału w Wydziale Koordynacji i Nadzoru w Departamencie Architektury, Budownictwa i Geodezji.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zarządza podległym zespołem,
- Zarządza projektami związanymi m.in. z cyfryzacją procesu budowlanego (tj. określa cele i oczekiwane efekty, analizuje uwarunkowania, dokonuje podziału na etapy i wyznacza cele cząstkowe, dobiera podwykonawców, dokonuje odbioru prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu itp.),
- Zarządza i prowadzi stronę internetową www.budowlaneabc.gov.pl.,
- Prowadzi sprawy wynikające z nadzoru merytorycznego ministra właściwego do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa, nad organami/jednostkami podległymi i nadzorowanymi (GGK, GINB, ITB, IGiK),
- Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego, zgodnie z właściwością wydziału oraz prowadzi analizy prawne,
- Opracowuje, uzgadnia i monitoruje plany finansowe, w ramach działalności Departamentu,
- Bierze udział w prowadzeniu międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa, m.in. poprzez: współpracę z ekspertami krajowymi i zagranicznymi, opracowywanie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej, udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. grup, komitetów, sekretariatów, etc.), prowadzenie wymiany informacji (m.in. z państwami członkowskimi UE/ EOG, instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi),
- Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe (do 5 razy w roku – udział w targach, konferencjach branżowych), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, windy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) oraz w budynku „B” (parter), praca w pokoju wieloosobowym, praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.
00-507 Warszawa Plac Trzech Krzyży 3/5
Wymagania
Niezbędne:- Co najmniej 3 lata w realizacji programów unijnych lub w obszarze budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego, mieszkalnictwa; w tym 1 rok na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- Znajomość wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych,
- Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
- Znajomość przepisów dot. szkolnictwa branżowego,
- Znajomość przepisów dot. Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji,
- Znajomość przepisów z zakresu legislacji i przepisów regulujących tryb pracy Rady Ministrów,
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie przygotowywania i przeprowadzania zamówienia publicznego,
- Organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów,
- Współpraca,
- Komunikacja,
- Zarządzanie ludźmi,
- Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
- Myślenie analityczne,
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- Wystąpienia publiczne,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów: 05.07.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
- Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
- Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.
- Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
- W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii jest urzędem administracji rządowej zapewniającym obsługę Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii. Obszary działalności Ministerstwa to: gospodarka, praca, budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo, a także turystyka.
Zobacz nasze oferty pracy ›