Starszy specjalista w Wydziale Polityki Przestrzennej
Planowanie przestrzenne: Architektura krajobrazu, zieleń miejska
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Prawo i administracja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Polityki Przestrzennej w Departamencie Planowania Przestrzennego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opiniuje dokumenty strategiczne w zakresie dotyczącym planowania i zagospodarowania przestrzennego (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany),
- Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego: opracowuje i opiniuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo oraz opiniuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części,
- Dokonuje analiz prawnych: opracowuje/ opiniuje projekty umów, porozumień, dokumentów, przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny,
- Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych),
- Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych. Szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, windy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) oraz w budynku „B” (parter). Praca w pokoju wieloosobowym, praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.
00-507 Warszawa Plac Trzech Krzyży 3/5Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie wyższe w obszarze urbanistyki lub architektury lub budownictwa lub planowania i zagospodarowania przestrzennego lub geografii,
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze urbanistyki lub architektury lub budownictwa lub planowania i zagospodarowania przestrzennego lub w obsłudze prawnej/opiniowaniu lub w opracowywaniu projektów aktów prawnych,
- Znajomość problematyki planowania i zagospodarowania przestrzennego i polityki przestrzennej,
- Znajomość przepisów związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym,
- Umiejętność interpretacji przepisów,
- Myślenie analityczne,
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów: 24.06.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
- https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
- Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.
- W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
- Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
- Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone
- komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.