Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
02.05.2024 02 maja 2024

Specjalista ds. BHP

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju Numer referencyjny: BA_196_z Data publikacji: 13 października 2017 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: BHP

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Zespole ds. BHP w Biurze Administracyjnym.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli w zakresie warunków, organizacji i metod pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP podejmowanie działań w celu zminimalizowania występujących zagrożeń tworzenie i opiniowanie procedur, regulaminów, zasad i instrukcji BHP przekazywanie informacji, wniosków i zaleceń służących poprawie warunków pracy właściwym podmiotom przygotowywanie/ obsługa/ uczestniczenie w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oględziny stanowisk pracy i pomieszczeń przeprowadzanie pomiarów na potrzeby stanowiska (np. natężenia oświetlenia, poziomu hałasu, wilgotności, temperatury)
  • Ocenianie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy monitorowanie realizacji zleconych działań korygujących lub zapobiegających ryzyku zawodowemu sporządzanie karty analizy i oceny ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy zapoznawanie pracowników z kartą analizy i oceny ryzyka zawodowego
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku (wypadki przy pracy, wypadki w drodze z domu do pracy i z pracy do domu) we współpracy ze stronami zaangażowanymi w postępowanie powypadkowe (np. policja, lekarze, PIP, prokuratura, etc.) sporządzanie dokumentacji powypadkowej (np. oględziny miejsca zdarzenia, zbieranie wyjaśnień od poszkodowanego i świadków, sporządzanie protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku/ karty wypadku) monitorowanie realizacji wydanych wniosków i zaleceń po wypadkach przy pracy przekazywanie pełnej dokumentacji do lekarza-orzecznika ZUS
  • Zapewnianie wymaganego przepisami prawa poziomu BHP oraz podnoszenie standardów w tym zakresie inicjowanie zmian i udoskonaleń w zakresie BHP przedkładanie wniosków i propozycji rozwiązań w zakresie BHP kierownikom właściwych komórek organizacyjnych i Kierownictwu Ministerstwa sporządzanie analiz stanu BHP w Ministerstwie
  • Prowadzenie obsługi refundacji kosztów zakupu okularów do pracy z monitorem przygotowywanie merytoryczne wniosków pracowników o refundację kosztów zakupu okularów do pracy z monitorem
  • Monitorowanie procesu przygotowania i realizacji inwestycji udział w grupach, zespołach i spotkaniach dotyczących realizowanych inwestycji
  • Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji monitorowanie ważności szkoleń obligatoryjnych kierowanie pracowników na szkolenia/ ćwiczenia organizowane przez podmioty zewnętrzne prowadzenie szkoleń/ konferencji/ treningów/ ćwiczeń

Warunki pracy:
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
  • wystąpienia publiczne związane z prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP,
  • praca przy komputerze,
  • w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych,
  • praca w kameralnych pokojach.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp - zgodnie z rozporządzeniem
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w służbie bhp oraz na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową
  • Aktualne zaświadczenie dla pracowników służby bhp, inspektorów lub specjalistów ochrony przeciwpożarowej oraz uprawnieniach metodycznych do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu
  • Przeszkolenie: z zakresu pierwszej pomocy, ochrony przeciwpożarowej, oraz uprawnienia metodyczne do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Znajomość aktów prawnych regulujących sprawy bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz prawa budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • akceptujemy dokumenty zeskanowane
  • dokumenty potwierdzające przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy, ochrony przeciwpożarowej, oraz uprawnienia metodyczne do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu,
  • aktualne zaświadczenie dla pracowników służby bhp, inspektorów lub specjalistów ochrony przeciwpożarowej oraz uprawnieniach metodycznych do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 30.10.2017
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 273-73-13

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Rozwoju

Ministerstwo Rozwoju odpowiada m.in. za realizację strategii rozwoju społeczno-gospodarczego, politykę gospodarczą i zarządza systemem wdrażania Funduszy Europejskich.

Do szczegółowych zadań ministerstwa należą sprawy z zakresu działów rozwój regionalny i gospodarka. Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich. Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony