Młodszy Inspektor w Zespole Finansowo-Księgowym
Ogłoszenie wygasło
Wymagania dodatkowe:
● życiorys i list motywacyjny (koniecznie: imię i nazwisko, nazwa miejscowości, w której kandydat zamieszkuje, telefon kontaktowy); życiorys winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych;
● kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i spełnienie wymogów kwalifikacyjnych;
● oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Inne informacje:
• dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu;
• lista kandydatów, których aplikacje spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP po upływie terminu składania dokumentów; tylko w stosunku do tych kandydatów będą podjęte dalsze działania;
• dokumenty wszystkich kandydatów, poza wybranymi pięcioma najlepszymi, ulegają zniszczeniu po okresie trzech miesięcy od terminu upowszechnienia informacji o wyniku naboru, o ile nie zostaną wcześniej odebrane przez zainteresowanych.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie oznaczonej hasłem „Poszukiwanie pracownika nr ref. MIFK/12/17” w terminie do dnia 19 grudnia 2017 r. w kancelarii WFOŚiGW za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio ( decyduje data wpływu do kancelarii potwierdzona stemplem; kancelaria czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 ) - pod adresem:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
40-035 Katowice ul. Plebiscytowa 19
Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy w Biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się zgodnie z art. 400 m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska – Tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 519 z późn. zm.
Pracodawca: WFOŚiGW w Katowicach
Numer referencyjny: MIFK/12/17
Data publikacji: 06 grudnia 2017
Lokalizacja: Katowice - Śląskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę (Umowa na czas określony)
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Środowisko naturalne, bioróżnorodność: Zarządzanie i ochrona krajobrazu
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Środowisko naturalne, bioróżnorodność: Zarządzanie i ochrona krajobrazu
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Ramowy zakres zadań i obowiązków na stanowisku:- Współpraca z bankami lub innymi instytucjami finansowymi w celu wspólnego finansowania przedsięwzięć
- inwestycyjnych (linie kredytowe, konsorcja, dopłaty do oprocentowania kredytów bankowych);
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do wspólnego finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych we współpracy
- z bankami i innymi instytucjami finansowymi;
- Prowadzenie procedury wyboru banków i obsługi linii kredytowych ze środków Funduszu;
- Prowadzenie bieżącego monitoringu z realizacji wspólnych przedsięwzięć inwestycyjnych (linie kredytowe, konsorcja, dopłaty do oprocentowania kredytów bankowych);
- Udział w opracowywaniu projektów dokumentów składających się na plan działalności Funduszu;
- Koordynowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań:
- wynikających ze strategii w zakresie wykorzystywania aktywów finansowych w postaci akcji i udziałów,
- związanych ze zbywaniem akcji i udziałów w spółkach,
- związanych z wykonywaniem uprawnień wynikających z tytułu uczestnictwa Funduszu w strukturze własnościowej spółek prawa handlowego;
- Opracowywanie umów, aneksów, porozumień w zakresie prowadzonych spraw;
- Sporządzanie sprawozdań i opracowywanie informacji w zakresie działalności podmiotów objętych nadzorem
- właścicielskim oraz aktualizacja ich wykazu;
- Sporządzanie analiz i opinii tematycznych;
- Opracowywanie i przygotowywanie materiałów dla reprezentantów Funduszu na zgromadzenia wspólników
- i akcjonariuszy;
- Prowadzenie dokumentacji postępowań dotyczących powoływania i odwoływania członków organów spółek z udziałem Funduszu oraz naboru kandydatów do rad nadzorczych tych spółek.
Wymagania
Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: prawo lub administracja lub zarządzanie lub ekonomia;
- wiedza w zakresie funkcjonowania spółek prawa handlowego;
- umiejętność redagowania pism, samodzielność, kreatywność, umiejętność analizowania faktów i wyciągania wniosków,
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność pracy w stresie, wysoka kultura osobista;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz pozostałych urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy np. w dziale prawnym przy obsłudze organów spółek, w biurach zarządów lub innych związanych z nadzorem właścicielskim;
- doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z bankami;
- znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego.
Oferujemy
Praca na podstawie umowy o pracęInne informacje
Wymagane dokumenty:● życiorys i list motywacyjny (koniecznie: imię i nazwisko, nazwa miejscowości, w której kandydat zamieszkuje, telefon kontaktowy); życiorys winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych;
● kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i spełnienie wymogów kwalifikacyjnych;
● oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Inne informacje:
• dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu;
• lista kandydatów, których aplikacje spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP po upływie terminu składania dokumentów; tylko w stosunku do tych kandydatów będą podjęte dalsze działania;
• dokumenty wszystkich kandydatów, poza wybranymi pięcioma najlepszymi, ulegają zniszczeniu po okresie trzech miesięcy od terminu upowszechnienia informacji o wyniku naboru, o ile nie zostaną wcześniej odebrane przez zainteresowanych.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie oznaczonej hasłem „Poszukiwanie pracownika nr ref. MIFK/12/17” w terminie do dnia 19 grudnia 2017 r. w kancelarii WFOŚiGW za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio ( decyduje data wpływu do kancelarii potwierdzona stemplem; kancelaria czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 ) - pod adresem:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
40-035 Katowice ul. Plebiscytowa 19
Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy w Biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się zgodnie z art. 400 m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska – Tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 519 z późn. zm.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
WFOŚiGW w Katowicach
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach powstał w 1993 roku. Jest publiczną instytucją finansową, realizującą politykę ekologiczną województwa śląskiego. Realizując swoją misję, Fundusz koncentruje się na:
wspieraniu działań proekologicznych podejmowanych przez administrację publiczną, przedsiębiorców, instytucje i organizacje pozarządowe,
zarządzaniu środkami europejskimi ukierunkowanymi na ochronę środowiska i gospodarkę wodną.
Zobacz nasze oferty pracy › wspieraniu działań proekologicznych podejmowanych przez administrację publiczną, przedsiębiorców, instytucje i organizacje pozarządowe,
zarządzaniu środkami europejskimi ukierunkowanymi na ochronę środowiska i gospodarkę wodną.