Kierownik kancelarii tajnej
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 18.01.2019
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręczni podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA: http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert.
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 5562876
Pracodawca: Państwowa Agencja Atomistyki
Numer referencyjny: BDG/KKT II
Data publikacji: 08 stycznia 2019
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę (1/4 etatu)
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Energia: Energia jądrowa
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Energia: Energia jądrowa
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: kierownik kancelarii tajnej w Biurze Dyrektora Generalnego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie zadań kierownika kancelarii tajnej, do których należy m.in.: a) bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, b) udostępnianie dokumentów niejawnych osobom do tego upoważnionym, c) wydawanie dokumentów niejawnych osobom uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania, d) egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych, e) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów niejawnych w kancelarii tajnej, f) udział w niszczeniu dokumentów niejawnych i niearchiwalnych kategorii BC znajdujących się w kancelarii tajnej, g) archiwizacja dokumentów niejawnych,
- Wykonywanie czynności powierzonych do pełnienia funkcji dublera Inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych, poprzez m.in: a) przestrzeganie właściwego przetwarzania informacji niejawnych, b) wykrywanie, udaremnianie lub powstrzymywanie działań nieuprawnionych, c) prowadzenie nadzoru i kontroli stref ochronnych, d) stosowanie rozwiązań organizacyjnych, wyposażenia i urządzeń służących ochronie informacji niejawnych oraz elektronicznych systemów pomocniczych wspomagających ochronę informacji niejawnych,
- Wykonywanie zadań związanych z realizowaniem zawartych przez PAA umów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnej oraz przygotowywanie wkładu merytorycznego (m. in.: szacunek, przedmiot zamówienia, projekt umowy) i zgłaszanie potrzeby wszczęcia postępowania zakupowego np. na usługi, urządzenia, itp. związane z prawidłowym i zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa funkcjonowaniem kancelarii tajnej,
- Nadawanie kodów dostępu oraz uprawnień do dostępu do pomieszczeń chronionych elektronicznymi systemami pomocniczymi wspomagającymi ochronę informacji niejawnych.
Warunki pracy:
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Budynek posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku,
- Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: średnie,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w Pionie Ochrony,
- Przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych,
- Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „TAJNE”, ,,SECRET UE/ EU SECRET” oraz ,,NATO SECRET”,
- Dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, komputer, niszczarka, kserokopiarka) oraz poczty elektronicznej,
- Znajomość programów MS Word i MS Excel,
- Umiejętność organizowania pracy własnej,
- Umiejętność współpracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- Ukończony kurs kierowników kancelarii tajnej,
- Szkolenie specjalistyczne na inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Oferujemy
Naszym pracownikom oferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, w tym staże i szkolenia zagraniczne, dofinansowanie do kursów językowych,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe,
- Możliwość korzystania z funduszu świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, pożyczki mieszkaniowe, dopłaty do świadczeń w zakresie działalności kulturalno-oświatowej: bilety do kina, teatru oraz z tytułu opieki nad dziećmi w żłobkach, klubach dziecięcych, przedszkolach oraz innych placówkach wychowania przedszkolnego).
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia: - przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień: - Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „TAJNE”, ,,SECRET UE/ EU SECRET” oraz ,,NATO SECRET
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończony kurs kierowników kancelarii tajnej
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia specjalistycznego na inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
Termin składania dokumentów: 18.01.2019
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręczni podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA: http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert.
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 5562876
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Państwowa Agencja Atomistyki
Państwowa Agencja Atomistyki jest nowoczesnym, kompetentnym urzędem dozoru jądrowego, cieszącym się powszechnym autorytetem i zaufaniem, którego praca jest niezbędna dla zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej. Poprzez działania regulacyjne i nadzorcze, dąży do zapewnienia, by działalność mogąca powodować narażenie na promieniowanie jonizujące była prowadzona w sposób bezpieczny dla pracowników i społeczeństwa.
Zobacz nasze oferty pracy ›