Kierownik Działu Administracyjnego
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 22.10.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie oraz niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefoniczne lub w e-mailem.
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.77/4744619 wew. 37.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
Pracodawca: Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Numer referencyjny: nabór na stanowisko Kierownika Działu Administracyjnego
Data publikacji: 12 października 2018
Lokalizacja: Opole - Opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: BHP
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Zarządzanie przedsiębiorstwem: BHP
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: kierownik Działu Administracyjnego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kierowanie i organizacja pracy Działu Administracyjnego.
- Administrowanie mieniem stałym i ruchomym Wojewódzkiego Inspektoratu, w tym Oddziałów.
- Prawidłowe zabezpieczenie obiektów i majątku Wojewódzkiego Inspektoratu przed kradzieżą, pożarem i innymi klęskami oraz zapewnienie właściwej eksploatacji maszyn, urządzeń i środków transportu.
- Prowadzenie spraw Inspektoratu w odniesieniu do prawnych tytułów własności, zamówień publicznych, zamówień pieczęci urzędowych, druków podlegających ścisłemu zarachowaniu i innych druków, gospodarki środkami transportu, łączności oraz środkami trwałymi, zaopatrywanie Inspektoratu w niezbędne środki do działalności i ich rozdział pomiędzy komórki organizacyjne.
- Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i kapitalnych remontów, organizowanie i zabezpieczenie ich realizacji oraz nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontami.
- Opracowywanie projektów umów z wykonawcami i dostawcami.
- Kontrola i analiza kosztów administracyjnych.
- Nadzór nad kontrolą merytorycznych wydatków budżetowych oraz kwalifikacją wydatków strukturalnych z ogółu wydatków.
- Nadzór nad prowadzeniem rejestru skarg i wniosków zgłaszanych do Wojewódzkiego Inspektoratu.
- Nadzór nad archiwum zakładowym.
- Wykonywanie zadań z zakresu informacji publicznej.
- Prowadzenie spraw Wojewódzkiego Inspektoratu w odniesieniu do zamówień publicznych zgodnie z obowiązującą ustawą.
- Nadzór nad przestrzeganiem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunków przeciwpożarowych w Inspektoracie.
- Sporządzanie sprawozdawczości i informacji z zakresu spraw prowadzonych przez Dział Administracyjny.
- Kontrolowanie rzetelności zapisów na kartach drogowych pojazdów służbowych oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym.
Warunki pracy:
- Praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- Bezpośrednie kierowanie grupą pracowników
- Koordynowanie zadań administracyjnych 9 oddziałów terenowych Inspektoratu. Współpraca z klientem zewnętrznym
- Zagrożenie korupcją
- Praca w terenie
- Gotowość do krajowych wyjazdów
- Praca na wysokości do 3 metrów
- Prowadzenie samochodu służbowego kat. B
- Siedziba Inspektoratu obejmuje piętrowy budynek
- Biuro usytuowane na 1 piętrze
- Poruszanie się po budynku może stanowić barierę dla osób mających trudności z poruszaniem się po schodach (brak windy)
- Budynek wyposażony w podjazd
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych
- znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo budowlane pod kątem administrowania budynkami
- znajomość przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska
- znajomość przepisów KPA
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
- Doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem spraw administracyjnych
- Co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym
- odporność na stres
- samodzielność
- terminowość
- rzetelność
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin składania dokumentów: 22.10.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie oraz niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefoniczne lub w e-mailem.
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.77/4744619 wew. 37.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
Wyślij swoją kandydaturę
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Zadania realizowane przez Państwową Inspekcję Ochrony Roślin i Nasiennictwa mają na celu zmniejszenie zagrożenia ze strony organizmów szkodliwych, eliminację negatywnych skutków wynikających z wymiany handlowej i stosowania środków ochrony roślin oraz nadzór nad produkcją materiału siewnego w pełni spełniającego wymagania zdrowotnościowe i jakościowe.
Zobacz nasze oferty pracy ›