Specjalista w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Zarządzanie środowiskiem: Oceny oddziaływania na środowisko
Opis stanowiska
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządza i przechowuje dokumentację z zakresu bhp i p.poż. (wypadki przy pracy, wypadki w drodze do i z pracy, choroby zawodowe, pomiary czynników szkodliwych w środowisku pracy, rejestr wypadków przy pracy) oraz inną w celu zapewnienia wymogów obowiązujących przepisów.
- Koordynuje oraz przeprowadza szkolenia bhp i p.poż. w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników.
- Prowadzi kontrole stanu bhp i p.poż. oraz koordynuje przestrzeganie przepisów w tym zakresie oraz na bieżąco, podejmuje niezbędne działania profilaktyczne zapobiegające wypadkowości przy pracy. Informuje Dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach w celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy w zakładzie.
- Określa potrzeby, zaopatruje, nadzoruje wykorzystanie odzieży ochronnej i roboczej oraz rozlicza ekwiwalenty za używanie odzieży ochronnej i roboczej zgodnie z normami wyposażenia pracowników RDOŚ w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowej ochrony zdrowia i życia pracowników.
- Określa potrzeby, zaopatruje, nadzoruje wykorzystanie odzieży ochronnej i roboczej oraz rozlicza ekwiwalenty za używanie odzieży ochronnej i roboczej zgodnie z normami wyposażenia pracowników RDOŚ w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowej ochrony zdrowia i życia pracowników.
- Prowadzi sprawozdawczość z zakresu bhp i ppoż. w celu zapewnienia przepływu informacji do instytucji zajmujących się sprawozdawczością.
71-637 Szczecin ul. Firlika 20
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności bezpieczeństwa i higieny pracy
- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego stażu pracy w służbie BHP
- Przeszkolenie okresowe dla pracowników służby bhp, szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy (np. certyfikaty, zaświadczenia itp.)
- Wiedza specjalistyczna. umiejętność oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy. umiejętność pracy w zespole. reprezentowanie firmy na zewnątrz.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji państwowej lub samorządowej
- Prawo jazdy kat. B
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin składania dokumentów: 02.12.2022
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem .
- Wzór oświadczeń wymaganych w procedurze konkursowej w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie - zamieszczono na stronie BIP RDOŚ http://bip.szczecin.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
- Za kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy uważa się dokumenty wyraźnie wskazujące na wykonywanie zadań w wymaganym obszarze (np. jeżeli na świadectwie pracy widnieje stanowisko np. st.inspektora, specjalisty lub inne , należy dołączyć do niego kopię zakresu wykonywanych obowiązków/zadań/czynności na zajmowanym stanowisku podpisany przez pracodawcę) lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem stanowiska i zakresu wykonywania zadań (obszar wykonywania czynności służbowych).
- Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe m.in. adres e-mail, numer telefonu.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Oferujemy zatrudnienie na podstawie art. 35 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.