Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
16.05.2024 16 maja 2024

Starszy inspektor ds. planowania przestrzennego

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu Numer referencyjny: Oferta zatrudnienia WOA.110.15.2017 Data publikacji: 17 listopada 2017 Lokalizacja: Wrocław - Dolnośląskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę (Przewidywana długość zatrudnienia: około 6 miesięcy) Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Środowisko naturalne, bioróżnorodność: Nadzór, kontrola, ochrona, restrykcje
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne

Opis stanowiska

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy inspektor w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Przygotowywanie opinii i uzgodnień dokumentów planistycznych (miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, studia i strategie rozwoju) w kontekście form ochrony przyrody
  • Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do zawiadomień o przystąpieniu do sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • Prowadzenie spraw dotyczących uzgadniania projektów uchwał dotyczących ustanowienia lub zniesienia ochrony z pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych, zespołów przyrodniczo- krajobrazowych
  • Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do uzgodnień zakresu prognoz oddziaływania na środowisko
  • Przygotowywanie uzgodnień warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do inwestycji realizowanych na obszarach objętych ochroną prawną
  • Przygotowywanie projektów opinii do projektów granic rolno-leśnych

Warunki pracy:
  • praca administracyjno – biurowa
  • krajowe wyjazdy służbowe – spotkania z klientami urzędu
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • kierowanie osobowym samochodem służbowym
  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach biurowych, z dostępem do światła dziennego
  • stanowisko pracy wyposażone jest w zestaw komputerowy, drukarkę, kserokopiarkę i telefon stacjonarny
  • budynek dostosowany jest w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe profilowane ochrona środowiska lub architektura krajobrazu lub biologia lub geografia lub gospodarka przestrzenna lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ochrona środowiska lub architektura krajobrazu lub biologia lub geografia lub gospodarka przestrzenna
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o ochronie przyrody wraz z aktami wykonawczymi do niej
  • Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z aktami wykonawczymi do niej
  • Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
  • Prawo jazdy kategorii „B”
  • Umiejętność pracy w programie Quantum GIS
  • Umiejętność argumentacji stanowiska
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy kategorii „B” lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii „B”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 04.12.2017
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• Zatrudnienie w formie umowy na zastępstwo (do czasu powrotu nieobecnego członka korpusu służby cywilnej)

Przewidywana długość zatrudnienia – około 6 miesięcy

Prosimy o podanie danych kontaktowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą poinformowani telefonicznie lub mailem
Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny podpis
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
W terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty nieodebrane w terminie, zostaną komisyjnie zniszczone
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 74-79-312 lub 71 74-79-321

Wyślij swoją kandydaturę

Ogłoszenie wygasło, aplikowanie nie jest już możliwe.
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu jest instytucją, która odpowiada za realizację polityki ochrony środowiska w zakresie zarządzania ochroną przyrody, w tym obszarami Natura 2000 oraz kontroli procesu inwestycyjnego. Realizuje zadania dotyczące zapobiegania i naprawy szkód w środowisku oraz procesu udostępniania informacji o środowisku przyrodniczym.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony