Specjalista (gospodarka wodna)
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Anonimowy
Numer referencyjny: GD.ROK.110.7.2020
Data publikacji: 26 maja 2020
Lokalizacja: Gdańsk - Pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę (na czas nieokreślony)
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Woda: Melioracje i urządzenia wodne, Gospodarowanie wodami
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Woda: Melioracje i urządzenia wodne, Gospodarowanie wodami
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Koordynacja inwestycji realizowanych przez zarządy zlewni oraz jednostki realizujące projekty;
- Występowanie do jednostki nadrzędnej o zatwierdzenie i finansowanie ze środków budżetowych oraz przy udziale przyznanych funduszy zewnętrznych;
- Weryfikacja wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji;
- Weryfikacja planowanych zadań inwestycyjnych pod kątem zgodności z dokumentami planistycznymi w gospodarowaniu wodami, w szczególności Planami Gospodarowania Wodami i Planami Zarządzania Ryzykiem Powodziowym oraz ich aktualizacja
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich programów planowanych inwestycji w gospodarce wodnej;
- Planowanie finansowania dla inwestycji o znaczeniu ponadregionalnym, obejmujących kilka zarządów zlewni z funduszy zewnętrznych;
- Przygotowanie i realizacja inwestycji o znaczeniu ponadregionalnym, obejmujących kilka zarządów zlewni;
- Koordynacja sprawozdawczości związanej z realizacją inwestycji w regionie wodnym na potrzeby Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej oraz podmiotów zewnętrznych;
- Współpraca w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentów planistycznych zgodnie z właściwością wydziałów w zakresie dokumentów planistycznych w gospodarowaniu wodami
- Prowadzenie postępowań administracyjnych, z zakresu art. 201 ust. 1 Ustawy dotyczących opłaty melioracyjnej.
- Udział w bilansowaniu, weryfikowaniu i przygotowywaniu planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski.
- Udział w określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych.
- Udział w przygotowaniu do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie.
- Udział w procesie realizacji inwestycji.
- Udział w prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: preferowane kierunki: budownictwo, hydrotechnika, inżynieria środowiska, melioracja, gospodarka wodna;
- doświadczenie zawodowe: w planowaniu, sprawozdawczości lub realizacji inwestycji
- znajomość przepisów ustaw: znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks Postępowania Administracyjnego
- znajomość obsługi pakietów programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność, odporność na stres.
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- comiesięczny dodatek za przepracowane lata pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych doświadczeń,
- prywatną opiekę medyczną opłacaną przez pracodawcę,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowanie do kart sportowych Benefit,
- możliwość korzystania z bazy noclegowej na terenie całego kraju.
Wyślij swoją kandydaturę
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Oferta anonimowa
Ten pracodawca chce pozostać anonimowy.