Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies. Więcej informacjiClose

Młodszy Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych (obszar: finanse)

Pracodawca: SUEZ Polska Sp. z o.o. Numer referencyjny: Młodszy Specjalista ds. aplikacji biznesowych Data publikacji: 28 listopada 2017 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Edukacja i komunikacja: Kursy, szkolenia

Opis stanowiska

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
  • Uczestniczenie w analizowaniu procesów finansowych w organizacji i dostosowywanie oprogramowania wykorzystywanego do ich obsługi do bieżących potrzeb biznesu,
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników oraz proponowanie obszarów doskonalenia,
  • Realizowanie zgłoszeń na platformie helpdesk zgodnie z obowiązującymi procedurami w ramach drugiej linii wsparcia,
  • Prowadzenie szkoleń i doskonalenie umiejętności użytkowników w zakresie posługiwania się oprogramowaniem wykorzystywanym przy obsłudze procesów finansowych w Grupie SUEZ,
  • Współpracę z dostawcami wykorzystywanego oprogramowania,
  • Utrzymanie i aktualizację dokumentacji szkoleniowej.

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:
  • Wyższego wykształcenia na kierunku biznesowym (ekonomia, finanse, informatyka lub ekonometria);
  • Znajomości podstaw rachunkowości i/lub zagadnień z obszaru gospodarki magazynowej;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z MS Dynamics AX;
  • Zdolności analizowania danych i procesów biznesowych;
  • Samodzielności i umiejętności efektywnego zarządzania czasem;
  • Kreatywności, proponowania nowych rozwiązań;
  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych: zdolności pozyskiwania informacji i wyciągania wniosków;
  • Nastawienia na wspieranie użytkowników poszczególnych aplikacji oraz na dzielenie się wiedzą;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Prawa jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych.
  • Wiedza i/lub doświadczenie w branży IT NIE są wymagane.

Oferujemy

Pracując z nami możesz liczyć na:
  • Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
  • Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. studia podyplomowe, kursy specjalistyczne, języki obce);
  • Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę;
  • Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
  • Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
  • Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).

Inne informacje

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 26 grudnia 2017 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Informacje o pracodawcy

W Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku. Na dzień dzisiejszy jesteśmy wiodącym operatorem na rynku gospodarki odpadami (komunalnymi, przemysłowymi i niebezpiecznymi) i utrzymania czystości.

SUEZ Polska to:

  • 25 punktów operacyjnych w kraju, w tym 5 w partnerstwie z miastami
  • 2 600 pracowników

  • Ponad 1 300 000 ton odpadów zagospodarowanych
    • ok. 750 000 ton odpadów komunalnych
    • ok. 550 000 ton odpadów przemysłowych

  • Blisko 2,3 mln osób korzystających z usług gospodarki odpadami
  • Własne instalacje w zakresie odzysku/unieszkodliwiania odpadów:
    • 4 zakłady produkcji paliw alternatywnych w Radomiu, Chorzowie, Rymaniu i Lublinie
(całkowita moc przerobowa ponad 350 000 ton rocznie)
    • 6 sortowni: w Szczecinie, Rymaniu, Szprotawie, Lublinie, Warszawie i Tomaszowie Mazowieckim
(całkowita moc przerobowa ponad 200 000 ton rocznie)
    • 5 kompostowni: w Krakowie, Szczecinie, Rymaniu, Chorzowie i Głogowie
    • 4 składowiska: w Tomaszowie Mazowieckim, Rymaniu, Szprotawie i Głogowie

Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?

  • Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy, która angażuje się w dbanie o dobro naszej planety. Promujemy odpowiedzialne zarządzanie z poszanowaniem otoczenia społecznego, norm prawnych i etycznych.

  • Jesteśmy ogólnopolską Grupą, która ma odwagę mówić i działać na rzecz idei zrównoważonego gospodarowania odpadami. Staramy się przy tym zapewniać swoim Pracownikom godny poziom życia i bezpieczne warunki pracy.

  • Jesteśmy lokalną firmą o wysokich wymaganiach wobec siebie i naszych kontrahentów. Chcemy się uczyć i rozwijać, by oferować coraz lepsze usługi wraz z postępem nowych technologii.

  • Jesteśmy wreszcie ludźmi ceniącymi relacje oparte na wzajemnym szacunku do siebie, Klientów i środowiska. Wierzymy w pracę zespołową i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Do naszej organizacji poszukujemy osób:

  • Z pasją i ciekawymi zainteresowaniami
  • Potrafiących stawiać sobie cele i aktywnie je realizować
  • Optymistycznie patrzących na świat
  • Lubiących pracę w zespole
  • Myślących twórczo
  • Szanujących różnorodność i środowisko naturalne
  • Ze znajomością języków obcych

Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!

Wyślij swoją kandydaturę

Aplikuj poprzez stronę Pracodawcy (Kliknij tutaj)
▲  Do góry strony