Młodszy Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych (obszar: finanse)
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: SUEZ Polska Sp. z o.o.
Numer referencyjny: Młodszy Specjalista ds. aplikacji biznesowych
Data publikacji: 28 listopada 2017
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Edukacja i komunikacja: Kursy, szkolenia
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Edukacja i komunikacja: Kursy, szkolenia
Opis stanowiska
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:- Uczestniczenie w analizowaniu procesów finansowych w organizacji i dostosowywanie oprogramowania wykorzystywanego do ich obsługi do bieżących potrzeb biznesu,
- Rozwiązywanie problemów użytkowników oraz proponowanie obszarów doskonalenia,
- Realizowanie zgłoszeń na platformie helpdesk zgodnie z obowiązującymi procedurami w ramach drugiej linii wsparcia,
- Prowadzenie szkoleń i doskonalenie umiejętności użytkowników w zakresie posługiwania się oprogramowaniem wykorzystywanym przy obsłudze procesów finansowych w Grupie SUEZ,
- Współpracę z dostawcami wykorzystywanego oprogramowania,
- Utrzymanie i aktualizację dokumentacji szkoleniowej.
Wymagania
Oczekujemy od Ciebie:- Wyższego wykształcenia na kierunku biznesowym (ekonomia, finanse, informatyka lub ekonometria);
- Znajomości podstaw rachunkowości i/lub zagadnień z obszaru gospodarki magazynowej;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z MS Dynamics AX;
- Zdolności analizowania danych i procesów biznesowych;
- Samodzielności i umiejętności efektywnego zarządzania czasem;
- Kreatywności, proponowania nowych rozwiązań;
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych: zdolności pozyskiwania informacji i wyciągania wniosków;
- Nastawienia na wspieranie użytkowników poszczególnych aplikacji oraz na dzielenie się wiedzą;
- Dobrej znajomości języka angielskiego;
- Prawa jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych.
- Wiedza i/lub doświadczenie w branży IT NIE są wymagane.
Oferujemy
Pracując z nami możesz liczyć na:- Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
- Elastyczne godziny pracy;
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
- Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. studia podyplomowe, kursy specjalistyczne, języki obce);
- Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę;
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).
Inne informacje
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 26 grudnia 2017 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
SUEZ Polska Sp. z o.o.
W Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku. Na dzień dzisiejszy jesteśmy wiodącym operatorem na rynku gospodarki odpadami (komunalnymi, przemysłowymi i niebezpiecznymi) i utrzymania czystości.
SUEZ Polska to:
Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?
Do naszej organizacji poszukujemy osób:
Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!
Zobacz nasze oferty pracy › SUEZ Polska to:
- 25 punktów operacyjnych w kraju, w tym 5 w partnerstwie z miastami
- 2 600 pracowników
- Ponad 1 300 000 ton odpadów zagospodarowanych
- ok. 750 000 ton odpadów komunalnych
- ok. 550 000 ton odpadów przemysłowych
- Blisko 2,3 mln osób korzystających z usług gospodarki odpadami
- Własne instalacje w zakresie odzysku/unieszkodliwiania odpadów:
- 4 zakłady produkcji paliw alternatywnych w Radomiu, Chorzowie, Rymaniu i Lublinie
(całkowita moc przerobowa ponad 350 000 ton rocznie)
- 6 sortowni: w Szczecinie, Rymaniu, Szprotawie, Lublinie, Warszawie i Tomaszowie Mazowieckim
(całkowita moc przerobowa ponad 200 000 ton rocznie)
- 5 kompostowni: w Krakowie, Szczecinie, Rymaniu, Chorzowie i Głogowie
- 4 składowiska: w Tomaszowie Mazowieckim, Rymaniu, Szprotawie i Głogowie
Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?
- Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy, która angażuje się w dbanie o dobro naszej planety. Promujemy odpowiedzialne zarządzanie z poszanowaniem otoczenia społecznego, norm prawnych i etycznych.
- Jesteśmy ogólnopolską Grupą, która ma odwagę mówić i działać na rzecz idei zrównoważonego gospodarowania odpadami. Staramy się przy tym zapewniać swoim Pracownikom godny poziom życia i bezpieczne warunki pracy.
- Jesteśmy lokalną firmą o wysokich wymaganiach wobec siebie i naszych kontrahentów. Chcemy się uczyć i rozwijać, by oferować coraz lepsze usługi wraz z postępem nowych technologii.
- Jesteśmy wreszcie ludźmi ceniącymi relacje oparte na wzajemnym szacunku do siebie, Klientów i środowiska. Wierzymy w pracę zespołową i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.
Do naszej organizacji poszukujemy osób:
- Z pasją i ciekawymi zainteresowaniami
- Potrafiących stawiać sobie cele i aktywnie je realizować
- Optymistycznie patrzących na świat
- Lubiących pracę w zespole
- Myślących twórczo
- Szanujących różnorodność i środowisko naturalne
- Ze znajomością języków obcych
Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!