Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies. Więcej informacjiClose

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o. Numer referencyjny: Pracownik Biura Obsługi Klienta Data publikacji: 04 stycznia 2018 Lokalizacja: Opole - Opolskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Woda: Dystrybucja, wodociągi

Opis stanowiska

Praca na w/w stanowisku będzie polegała na:
  • bezpośredniej obsłudze klientów indywidualnych i instytucjonalnych
  • obsłudze centrali telefonicznej
  • przyjmowaniu, ewidencjonowaniu i realizacji wniosków o zapewnienie dostawy wody i odbioru ścieków
  • weryfikacji dokumentów i umów
  • współpracy z wszystkimi działami firmy

Wymagania

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • obsługa programów MS Office
  • komunikatywność, odporność na stres
  • dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność ustalania priorytetów zadań, analizy i rozwiązywania problemów
  • umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów
  • dyspozycyjność

Dodatkowym atutem będzie:
  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy

Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet socjalny

Inne informacje

Wszystkich zainteresowanych dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres elektroniczny: rekrutacja@wikopole.com.pl lub na adres Spółki: ul. Oleska 64, 45-222 Opole.

Termin składania dokumentów: do dnia 16.01.2018 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Oferty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.).”

Informacje o pracodawcy

Zarząd Spółki Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o. ustanowił w celu realizacji przyjętych strategii i zadań statutowych Spółki swoją Misję i Politykę w zakresie jakości i ochrony środowiska, które odnoszą się wprost do podstawowych wartości istotnych dla naszej firmy tj. jakość świadczonych usług i ochrona środowiska i opierają się na oczekiwaniach wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem Spółki, a więc: właściciela, rady nadzorczej, klientów oraz instytucji współpracujących z Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o.

Wyślij swoją kandydaturę

Ogłoszenie wygasło, aplikowanie nie jest już możliwe.
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
▲  Do góry strony