Inspektor wojewódzki ds. udostępnienia informacji
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin skÅ‚adania dokumentów: 11.12.2017
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoby, których oferty nie zawierajÄ… wszystkich wymaganych dokumentów nie bÄ™dÄ… wpisywane na listÄ™ kandydatów speÅ‚niajÄ…cych wymogi formalno- prawne. Lista osób speÅ‚niajÄ…cych wymagania formalno- prawne oraz informacja dotyczÄ…ca terminu poprzedzajÄ…cych rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ… ewentualnych testów sprawdzajÄ…cych wiedzÄ™ (w przypadku zakwalifikowania siÄ™ do dalszego etapu wiÄ™cej niż 10 osób) zostanÄ… opublikowane na stronie BIP MaÅ‚opolskiego UrzÄ™du Wojewódzkiego w Krakowie http://bip.malopolska.pl/muw,m,294303,2017.html oraz wywieszone na tablicy ogÅ‚oszeÅ„ w siedzibie UrzÄ™du. Wzór oÅ›wiadczeÅ„ dostÄ™pny jest na stronie BIP UrzÄ™du (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesÅ‚ane po terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Do skÅ‚adania dokumentów zachÄ™camy również osoby niepeÅ‚nosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urzÄ…d jest pracodawcÄ… równych szans i wszystkie aplikacje sÄ… rozważane z równÄ… uwagÄ… bez wzglÄ™du na pÅ‚eć, wiek, niepeÅ‚nosprawność, rasÄ™, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zwiÄ…zkowÄ…, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualnÄ… czy też jakÄ…kolwiek innÄ… cechÄ™ prawnie chronionÄ….
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443
Pracodawca: Małopolski Urząd Wojewódźki
Numer referencyjny: oferta pracy 18762 Oddział Rozwoju
Data publikacji: 01 grudnia 2017
Lokalizacja: Kraków - Małopolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracÄ™
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Administracja
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Administracja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki w Oddziale Rozwoju Infrastruktury w Wydziale Infrastruktury.Zakres zadaÅ„ wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na zÅ‚ożone wnioski o udostÄ™pnienie informacji publicznej, projektów orzeczeÅ„ o odmowie udostÄ™pnienia informacji publicznej oraz o umorzeniu postÄ™powania o udostÄ™pnienie informacji publicznej, a także postanowieÅ„ w tym zakresie
- SporzÄ…dzanie projektów wniosków do wÅ‚aÅ›ciwych sÄ…dów ksiÄ…g wieczystych, a także wspóÅ‚pracowanie ze stanowiskiem pracy z OddziaÅ‚u Organizacji i Analiz przy rozpatrywaniu wniosków, podaÅ„, skarg oraz interpelacji poselskich z zakresu dziaÅ‚ania OddziaÅ‚u
- Wykonywanie zadaÅ„ o powtarzalnym charakterze w zakresie dziaÅ‚aÅ„ OddziaÅ‚u, zwiÄ…zanych gÅ‚ównie z wydawaniem dzienników budowy, zaÅ›wiadczeÅ„ o ostatecznoÅ›ci decyzji, kopii dokumentów, naliczeniem opÅ‚aty skarbowej, wykonaniem rejestrów wniosków i wydanych decyzji oraz innych zestawieÅ„
- WspóÅ‚pracowanie z pozostaÅ‚ymi stanowiskami pracy w Oddziale wykonujÄ…c czynnoÅ›ci kancelaryjne dotyczÄ…ce postÄ™powaÅ„ administracyjnych, a także dokonujÄ…c sprawdzenia danych wykazanych w projektach orzeczeÅ„
- Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją akt Oddziału
- Przygotowywanie dokumentów zawierajÄ…cych informacje z zakresu ochrony Å›rodowiska i podejmowanie czynnoÅ›ci niezbÄ™dnych do umieszczenia informacji w publicznie dostÄ™pnym wykazie danych, a także do przeprowadzenia ponownej oceny oddziaÅ‚ywania na Å›rodowisko
- Rozpatrywanie wniosków o wyÅ‚Ä…czenie organu z postÄ™powaÅ„ i przygotowywanie projektów postanowieÅ„ o wyznaczeniu innego organu do zaÅ‚atwienia sprawy
Warunki pracy:
- Permanentna obsÅ‚uga klientów zewnÄ™trznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiÄ™biorstwa).
- W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
- Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności.
- W przypadku niepeÅ‚nosprawnoÅ›ci wynikajÄ…cej ze schorzenia narzÄ…du ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiajÄ…ca poruszanie siÄ™ przy pomocy wózka inwalidzkiego.
- Zachowane sÄ… wynikajÄ…ce z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeÅ„, ich wysokoÅ›ci, szerokoÅ›ci drzwi (za wyjÄ…tkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnoÅ›ciÄ… progów), oÅ›wietlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzÄ™ty).
- Część pomieszczeÅ„ higieniczno - sanitarnych posiada peÅ‚ne dostosowanie do potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych.
- OdlegÅ‚ość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustÄ™pu nie przekracza 50 m, a w przypadku koniecznoÅ›ci korzystania wyÅ‚Ä…cznie z pomieszczenia w peÅ‚ni przystosowanego do potrzeb osób poruszajÄ…cych siÄ™ na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
- Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- 1 rok doÅ›wiadczenia zawodowego w administracji publicznej– potwierdzone kopiami Å›wiadectw pracy lub innych dokumentów
- Znajomość przepisów ustawy o dostÄ™pie do informacji publicznej
- Znajomość niezbÄ™dnych zagadnieÅ„ z zakresu postÄ™powania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dziaÅ‚ania archiwów, ustawy o ksiÄ™gach wieczystych i hipotece oraz ustawy Prawo budowlane
- Znajomość przepisów ustawy o sÅ‚użbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- Umiejętność pracy na komputerze w tym znajomość pakietu MS Office i Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Kreatywność
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie wyobraźni przestrzennej, kreatywność
- UmiejÄ™tność rozwiÄ…zywania problemów
- Umiejętność argumentowania i asertywność
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
- Umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie wyksztaÅ‚cenia
- Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie doÅ›wiadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- OÅ›wiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego niepeÅ‚nosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzajÄ…cych skorzystać z pierwszeÅ„stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdÄ… siÄ™ w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin skÅ‚adania dokumentów: 11.12.2017
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoby, których oferty nie zawierajÄ… wszystkich wymaganych dokumentów nie bÄ™dÄ… wpisywane na listÄ™ kandydatów speÅ‚niajÄ…cych wymogi formalno- prawne. Lista osób speÅ‚niajÄ…cych wymagania formalno- prawne oraz informacja dotyczÄ…ca terminu poprzedzajÄ…cych rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ… ewentualnych testów sprawdzajÄ…cych wiedzÄ™ (w przypadku zakwalifikowania siÄ™ do dalszego etapu wiÄ™cej niż 10 osób) zostanÄ… opublikowane na stronie BIP MaÅ‚opolskiego UrzÄ™du Wojewódzkiego w Krakowie http://bip.malopolska.pl/muw,m,294303,2017.html oraz wywieszone na tablicy ogÅ‚oszeÅ„ w siedzibie UrzÄ™du. Wzór oÅ›wiadczeÅ„ dostÄ™pny jest na stronie BIP UrzÄ™du (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesÅ‚ane po terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Do skÅ‚adania dokumentów zachÄ™camy również osoby niepeÅ‚nosprawne.
Dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu należy składać w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urzÄ…d jest pracodawcÄ… równych szans i wszystkie aplikacje sÄ… rozważane z równÄ… uwagÄ… bez wzglÄ™du na pÅ‚eć, wiek, niepeÅ‚nosprawność, rasÄ™, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zwiÄ…zkowÄ…, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualnÄ… czy też jakÄ…kolwiek innÄ… cechÄ™ prawnie chronionÄ….
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalnÄ… publikacjÄ…
Małopolski Urząd Wojewódźki
MaÅ‚opolski UrzÄ…d Wojewódzki w Krakowie zapewnia wykonywanie przez WojewodÄ™ MaÅ‚opolskiego zadaÅ„ wynikajÄ…cych ze sprawowania przez WojewodÄ™ funkcji:
Zobacz nasze oferty pracy › - przedstawiciela Rady Ministrów w województwie,
- zwierzchnika rzÄ…dowej administracji zespolonej w województwie,
- organu rzÄ…dowej administracji zespolonej w województwie,
- organu nadzoru nad dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… jednostek samorzÄ…du terytorialnego i ich zwiÄ…zków,
- organu wyższego stopnia w rozumieniu ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- reprezentanta Skarbu Państwa, w zakresie i na zasadach określonych w odrębnych ustawach,
- organu administracji rzÄ…dowej w województwie, do którego wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci należą wszystkie sprawy z zakresu administracji rzÄ…dowej w województwie niezastrzeżone w odrÄ™bnych ustawach do wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci innych organów tej administracji.